FtoA Geplaatst: 28 december 2016 Geplaatst: 28 december 2016 Bezit een Spaun SAR 211F Diseqc2.0 en een Chess edition3 duo LNB. Deze werkten in de vorige opstelling prima samen. Kan ik daaraan toevoegen elk ander merk duo LNB en Diseqc switch? Of kunnen die met elkaar conflicteren? Er worden uiteindelijk 2duo lnb's geinstalleerd.
Sprietje Geplaatst: 28 december 2016 Geplaatst: 28 december 2016 (aangepast) Ik neem aan dat je een Chess Edition 3 twin lnb bedoeld. Een duo-lnb is een lnb met 2 koppen. 28 december 2016 aangepast door Sprietje
FtoA Geplaatst: 28 december 2016 Auteur Geplaatst: 28 december 2016 Ik neem aan dat je een Chess Edition 3 twin lnb bedoeld. Een duo-lnb is een lnb met 2 koppen. aanname is correct
Oplossing Sprietje Geplaatst: 28 december 2016 Oplossing Geplaatst: 28 december 2016 Beste FtoATwee verschillende lnb's of twee verschillende diseqc-switches dat maakt niet uit. In slechts weinig gevallen blijkt dat een bepaald merk of type diseqc-switch niet goed werkt in combinatie met een bepaalde ontvanger.Wel moet je er rekening mee houden dat de lnb's dicht genoeg tegen elkaar geplaatst kunnen worden. Dit gaat met name spelen als je schotel niet al te groot is en de satellieten dicht bij elkaar staan.Geef dus even op welke schotel je hebt en welke satellieten je wilt ontvangen en in welke regio de schotel staat.
FtoA Geplaatst: 29 december 2016 Auteur Geplaatst: 29 december 2016 @Sprietje Bedankt voor je antwoord, het zal nog wel even duren voor ik zover ben. Is nog te koud om het steile dak op te gaan.
Sprietje Geplaatst: 29 december 2016 Geplaatst: 29 december 2016 Ben je bang dat je boze rendieren achter je aan krijgt? 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen