Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Soms zap ik naar een zender en dan heb ik wel geluid maar geen beeld.

Ga ik dan even terug naar de vorige zender en dan weer terug dan heb ik wel weer beeld en geluid.

Dat doet hij maar heel af en toe.

Ik gebruik VTi  11

Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

Iemand enig idee?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Heel simpel ook al vaak antwoord op gegeven Menu - Applicaties - FCC configuratie - FCC ENABLED op nee zetten.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Heel simpel ook al vaak antwoord op gegeven Menu - Applicaties - FCC configuratie - FCC ENABLED op nee zetten.

Staat hij al op. Helaas.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Het is behoorlijk vaag, je zal dus eens moeten nagaan bij welke zenders je zoiets hebt.

Zijn het FTA zenders of zijn het er die via een card ontsloten worden?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

mogelijkheden zijn

a ) je krijgt je keys van een externe server

b ) je kaart is stuk (dat komt voor)

c ) je diseqc switch is stuk op een of meerdere poorten

d ) OF hij heeft LEKwater en daarmee schakelt de switch niet correct (direct verhelpen ander is de tuner dadelijk stuk)

La Solitudine

Laura Pausini

Geplaatst:

mogelijkheden zijn

a ) je krijgt je keys van een externe server

b ) je kaart is stuk (dat komt voor)

c ) je diseqc switch is stuk op een of meerdere poorten

d ) OF hij heeft LEKwater en daarmee schakelt de switch niet correct (direct verhelpen ander is de tuner dadelijk stuk)

Ja erg vaag. Ik ga je opties testen/bekijken. Bedankt voor de tips.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Ik heb die ervaring ook zo nu en dan, ėėn keer in de week of iets minder.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

• Moderator
Geplaatst:

Hier dezelfde ervaring.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Kunnen jullie het repliceren of is het een toevalstreffer?

je kunt een Log aanmaken en instellen welke nadere onderhuidse feiten vasthoud en als documentatie aan het imageteam kan worden gestuurd

je kunt ook je softcam loggen...

als er inzicht is van meerderen die het voorval hebben gedocumenteerd met log bestand kan er aan gewerkt worden

La Solitudine

Laura Pausini

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...