koentje Geplaatst: 8 januari 2017 Geplaatst: 8 januari 2017 is de mutant hd 51 een serieuze update tov een vu duo2 inzake beeldkwaliteit op de hd zenders?
Moderator ceesv Geplaatst: 8 januari 2017 Moderator Geplaatst: 8 januari 2017 Als beeldkwaliteit voor jou een belangrijk punt is zou ik voor de weergave van HD zenders een UHD ontvanger aanschaffen. Ik heb zelf de Vu+ Solo 4K en een wezenlijk beter beeld in vergelijking met mijn vorige HD ontvanger. Als bonus kan ik al genieten van de eerste UHD zenders, welke zelfs op het HD beeldscherm een verbluffend mooi beeld geven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Pass3c Geplaatst: 8 januari 2017 Geplaatst: 8 januari 2017 Kan daar überhaupt verschil inzitten, beeldkwaliteit van digitale ontvangers onderling ? ( aangenomen dat ze met HDMI aangesloten zijn ) Een UHD uitzending vanaf een UHD ontvanger op een HD ontvanger kan ik me nog wel iets bij voorstellen.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 januari 2017 Moderator Geplaatst: 8 januari 2017 Ja, er zitten verschillende chipsets in ontvangers, waartussen duidelijk beeld kwaliteitsverschil zit. Rebox ontvangers hebben bijvoorbeeld een duidelijk beter beeld als de oudere Vu+ HD boxen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen