Ga naar inhoud

opnames Canal Digitaal na 2 dagen niet meer af te spelen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben abonnee van Canal Digitaal. Als ik met mijn SAB Titan FTASC op mijn externe Usb HDD opnames vastleg, kan ik ze alleen dezelfde dag of de dag erna nog afspelen. Daarna krijg ik alleen nog zwart beeld, terwijl ze nog gewoon in de bestandenlijst staan. Is dit normaal?

Geplaatst:

post-41772-0-61548800-1484059216.png

Dat komt omdat jij er voor gekozen hebt om gecodeerd op te nemen. Even in de pvr-settings wijzigen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

Bedankt voor de tip, maar in mijn menu voor PVR settings, staat geen mogelijkheid om dit te wijzigen.

Weet je of dit misschien later in nieuwere software is gewijzigd? Mijn menu ziet er sowieso wat anders uit als in jouw screenshot.

In dat geval zou ik kunnen proberen om de software te updaten..

Geplaatst:

dank. Ik ga deze ook proberen. Had al e.e.a gedownload van de SAB site, maar als ik die op een usb stick zet en probeer te updaten, laat hij geen lijst van bestanden zien. Hij herkent dus kennelijk die bestanden niet als bruikbare updates.

Geplaatst:

Heb een update uitgevoerd met jouw bestand. Deze zag mijn ontvanger inderdaad wel als een bruikbaar bestand.

Maar in mijn pvr instellingen menu is niets veranderd. ik kan daar maar kiezen uit 4 dingen:

Timeshift

Timeshift voor opname

Opnametype

Stapgrootte

Bij opname type kan ik kiezen uit: TS, TP of PS. Geen idee wat die afkortingen betekenen.:-(

Niets over gecodeerd of niet gecodeerd opnemen..

Geplaatst:

Heb hier oude opnames nagekeken maar niet helemaal zeker dat het TS moet zijn, maar als je met de TS, PT en PS instelling een korte opname maakt weet je over een paar dagen (helaas) welke instelling je moet gebruiken.

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Geplaatst:

Dat is de keuze in welk bestandsformaat je opneemt, maar heb jij de optie gecodeerd/gedecodeerd opnemen dan ook niet in het pvr-menu?

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

• 3 jaren later...
Geplaatst:

Vraagje.   Hoe kan ik n reeds opgenomen programma via USB. Afspelen op het scherm.                      Geen flauw idee en staat ook niet beschreven in de handleiding.( Tenminste..ik kan er niet achter komen)

Geplaatst:
1 uur terug, QWERasdf zei:

Vraagje.   Hoe kan ik n reeds opgenomen programma via USB. Afspelen op het scherm.                      Geen flauw idee en staat ook niet beschreven in de handleiding.( Tenminste..ik kan er niet achter komen)

Met welke SAB ontvanger(Type) is het opgenomen, en waarmee probeer je het opgenomen programma mee af te spelen met de SAB? Of met een ander apparaat.

Gecodeerde programmas opgenomen met een SAB kunnen namelijk niet afgespeelt worden op andere ontvangers of op een TV, deze kunnen alleen afgespeeld worden met de SAB waarmee het programma is opgenomen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...