SatMike Geplaatst: 9 februari 2017 Auteur Geplaatst: 9 februari 2017 Uhm plan met een dubbele lnb.. maar ik denk dat ik gewoon de single lnb monteer morgen en hem lekker op de 23.5 laat staan. Overigens heb ik er op de een of andere reden 2 gevonden.. beide heb ik signaal op de 23.5 alleen bij de een kom ik niet verder dan 75 %. Ga ik een paar cm baar links kom ik 'weer' op een 23.5 welke mij nu 81% opleverd.
Sprietje Geplaatst: 9 februari 2017 Geplaatst: 9 februari 2017 Beste SatMikeDe 6 graden houder die je laat zien is ongeschikt om de Astra 19,2 en 23,5 te ontvangen op een Triax 110.Ten eerste is die niet schuin te zetten zodat de lnb's verschillend in hoogte komen te staan.Ten tweede had ik uitgerekend dat de afstand 58mm moet zijn hart op hart.Bij deze houder staan ze veel verder uit elkaar. Ik schat ongeveer 75mm.Daarom ontvang je de Astra 23,5 en 19,2 niet gelijkertijd.
SatMike Geplaatst: 9 februari 2017 Auteur Geplaatst: 9 februari 2017 Ik vind het gezegend. Heb mooi beeld met een constante 80 % kwaliteit. De single lnb gaat er op en ik schroef de boel lekker goed vast. Lang leven de Nederlandse zenders op de 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen