Satneef Geplaatst: 19 januari 2017 Geplaatst: 19 januari 2017 Mijn HD2400 blijft helaas hangen tijdens het booten op zo'n 2/3van de voortgang. Dit gebeurd bij alle OpenATV images,OpenHDF (ik gebruik hier de AX Quadbox2400 image,werkte altijd goed), de nieuwste OpenESi en Egami. OpenATV van 23-12-2016 doet het wel,maar als ik deze een update geef blijft ook die hangen. OpenEsi van 23-10-2016 doet het ook. OpenNFR,OpenPli ,OpenVix en de factory image doen het zonder problemen op de nieuwste stand. Iemand een oplossing? ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Oplossing aci Geplaatst: 19 januari 2017 Oplossing Geplaatst: 19 januari 2017 Kijk eens goed naar je bootloader best kans dat je die eerst moet vervangen. Of probeer eens de fabriekssoftware en dan fabrieksinstellingen en dan weer opbouwen met atv? 1
Satneef Geplaatst: 19 januari 2017 Auteur Geplaatst: 19 januari 2017 Bedankt aci! Dat was het! Een oude bootloader! Ik heb het precies gedaan zoals jij schrijft.(gelukkig vond ik snel een nieuwere) Nieuwe bootloader geflasht,toen de factoryimage en nu staat OpenATV6.0 erop. ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen