Ga naar inhoud


Nieuwe aanbieder voor Astra? Joyne kondigt komst nieuw satellietpakket aan.


Sprietje

Aanbevolen berichten


Komt vast wel goed. Geïnteresseerden hebben inmiddels een mail gehad met een update.

 

Ok en wil je die update met ons delen?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dat lees, krijg ik de indruk dat ze nog verre van klaar zijn met hun traject om ook echt een zenderpakket aan te bieden.

"wil graag een pakket aanbieden.", en dan zeggen ze dat ze in hun volgende nieuwsbrief meer willen laten weten.

Ze zeggen niet : in onze volgende nieuwsbrief kondigen we de lanceringsdatum aan.

Ze geven nu ook nog geen lanceringsdatum, maar ze vinden wel dat een duidelijke communicatie een belangrijke rol speelt  :P

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit die mail:

 

Hierbij speelt duidelijke communicatie een rol.

en..

Wij streven ernaar in de volgende nieuwsbrief (april) meer te kunnen vertellen over de lancering van onze diensten.

 

Dus nog geen nieuws, dat moge duidelijk zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat Nederland films en series uitzet met de originale taal (veel Amerikaans / Engels) zal Nederland toch best populair kunnen zijn in het buitenland.

 

Tja, dat moge zo lijken omdat de meeste van onze buurlanden "dubbers" zijn. Maar over heel Europa gezien ligt dat totaal anders. In landen als Roemenië en Moldavië wordt alles ondertiteld, maar dat geldt ook voor veel andere landen in Centraal- en Oost Europa. En vergeet niet de Skandinavische landen! Als je landen indeelt in ondertitelaars versus dubbers dan zou ik niet verbaasd zijn als de ondertitelaars het zouden winnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertitelen is een stuk goedkoper dan dubben... zeker als je het dubben goed wil doen, zoals in het Duitstalige gebied gebeurt.

Ik geef toe dat ik liever naar een duits gedubde versie luister dan origineel met ondertiteling...  Het verhaal ligt net even anders als ze dubben in het een taal die ik niet machtig ben, gebeurt... dan is ondertitelen en de originele UK,SE, NO, DK, DE geluidsspoor erbij uiteraard 'beter'...

Dan heb je ook nog het dubben door 1 of 2 personen... zeg maar het voorlezen van de vertaling in het Pools oid.  

CZ dubt ook in de allermeeste gevallen... Rusland en Polen ook... 

 

Of de aanbieder "populair" is in andere landen hangt ook af van wat het kost denk ik...  Veel mensen, inclusief ikzelf zouden graag een beperkt pakket van de belangrijkste public service en commerciele zenders van diverse landen afnemen, voor een beperkt bedrag... dus geen bedragen in de orde van 20 euro per maand, met dan een boel, voor mij "overtollige" zenders zoals discovery etc.

Als ze zoiets zouden kunnen verwezenlijken, zeg maar het STB pakket oude stijl voor pakweg 6 euro per maand (in vergelijking met HD+ van de private HD zenders in Duitsland), zou het wel eens erg populair kunnen worden denk ik...   

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag "on topic" blijven, ondertitelen of dubben heeft niets met een nieuwe Nederlandse satelliet provider te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Totaal TV is het volgende te lezen:

CanalDigitaal-concurrent Joyne heeft meer tijd nodig

Joyne wil in Nederland satelliettelevisie gaan aanbieden, Het wordt hierdoor een concurrent van CanalDigitaal. Joyne liet eerder weten voor april meer informatie over de plannen naar buiten te brengen.

Joyne presenteerde zich enkele maanden geleden op een recreatiebeurs. Het maakte bekend dat men in Nederland satelliettelevisie zou gaan aanbieden. Daarbij ligt de focus op de recreatiemarkt. Veel Nederlanders kijken in caravan of camper niet alleen binnen maar ook buiten Nederland op vakantie via de satelliet naar televisie. Voor het Nederlandse zenderaanbod dient men hiervoor een abonnement bij CanalDigitaal af te sluiten. De aanbieder heeft hiervoor zelfs een recreatieabonnement gecreëerd. Met dit abonnement kan men zes maanden naar een speciaal zenderaanbod bestemd voor recreanten kijken. Joyne wil zich onder meer op de recreatiemarkt als concurrent van CanalDigitaal gaan profileren.
 
Binnenkort meer bekend

De eerdere verwachting van Joyne om voor april meer duidelijkheid over de toekomstige dienstverlening te geven, is niet door het bedrijf gehaald. Dit betekent niet dat Joyne een soort van 1 april grap is. De aanbieder geeft op een later tijdstip meer duidelijkheid over de plannen. Dat laat Joyne aan Totaal TV weten. Het is nog niet bekend of Joyne direct met uitgebreide informatie over abonnementsvormen en prijsstelling van abonnementen gaat komen. Er zijn nog veel onduidelijkheden over Joyne. Zo is ook nog niet bekend op welke satellietpositie men gaat uitzenden. CanalDigitaal gebruikt voor het eigen zenderaanbod hoofdzakelijk de Astra 3-satelliet op 23,5 graden oost.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat het initiatief als een luchtballon gaat leeglopen.

Er komt nogal wat kijken bij een dergelijk initiatief. En het moet ook nog winstgevend worden. De Nederlandse markt is al klein op sat-gebied. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg van de goede sint altijd de roe :mad:  :eek:  :P  :D

 

Maar goed , pay tv , no thanks , niet mijn pizza met pepperoni !!!!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat alles voor de seizoen kampeer kijkers?

 

Of de kachel daarvan kan branden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een concurrent van CanalDigitaal wordt geloof ik er ook niets van dat van het hele plan er iets van terecht komt.
Zelf transponders huren, uitzendrechten betalen, uploadkosten, administratief team, technisch team, enz, enz. en dat in een tijd dat tv kijken via internet een steeds grotere vlucht gaat nemen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...