Guus Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 Hallo ik heb een vraag , is er iemand die nog een kaart heeft en die kwijt wil ik heb er een stuk , ik zou dan erg geholpen zijn het is niet makelijk om er een te vinden , vandaar de op roep mvr gr Guus
Guus Geplaatst: 21 januari 2017 Auteur Geplaatst: 21 januari 2017 Ja die kaart zoek ik heeft u die ? en is die te koop ? mvr g r Guus
Guus Geplaatst: 21 januari 2017 Auteur Geplaatst: 21 januari 2017 Ja die zoek ik . heb u die tekoop? gr Guus
Tonskidutch Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 zeker in gesprek met jezelf of? hier wordt niets verkocht daarvoor is er een afdeling te koop gevraagd en te koop via de advertenties Overigens wat moet je met die oude meuk? Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Sprietje Geplaatst: 21 januari 2017 Geplaatst: 21 januari 2017 (aangepast) Nee, ik heb die niet te koop maar een afbeelding er bij geeft duidelijker aan waar het om gaat. Volgens mij werkt die niet in de witte CI-module, wel in de zwarte met wereldbol. 21 januari 2017 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen