Ga naar inhoud


welke Satmeter voor huis en tuin gebruik


youngblood

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De Emitor kan de NIT lezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat staat nergens in de specificaties vermeld.

Er wordt alleen over DVB-S transponders gesproken.

Het lijkt er dus op dat deze Emitor Satlook Lite Easyfind niet voldoet aan je belangrijkste wens.

 

De Satlook Micro HD kan het wel, een apparaat wat mijn voorkeur zou hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wel van een betrouwbaren firma

Ik heb weinig vertrouwen in het bedrijf Emitor de makers van Satlook. Er zijn nog maar twee mensen die actief werken voor dit bedrijf. Als ik kijk naar hun website weinig updates voor hun apparatuur. Zowel telefonische als email zeer slecht te bereiken. Ik heb meer vertrouwen in Promax electronics en Rover instruments. Helaas zijn deze satelliet meters erg prijzig voor de normale consument. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pro zul je bedoelen ? ik gebruik die al een tijdje , wel effe oefenen maar daarna lekker snel wokjes juist zetten , je kunt ook zelf de freq instellen , wel een beperkte kennis nodig van freq. en lnb instelling., werkt.super

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die met scherm dus , eigenlijk dezelfde als de pro maar dan met scherm en fastscan , je moet wel weten dat je voor de gecodeerde zenders geen beeld zult zien , ik werk puur met de freq. en dat lukt steeds goed

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Xsarius HD Easy gekocht en ga hem volgende week gebruiken in Fuengirola.

Al even thuis er mee geoefend en gezien dat het een eenvoudig apparaat is welke voor mij meer dan voldoende is om te gaan gebruiken. Voor 99 euro aangeschaft en 3 jaar garantie er op. Handzaam en met een beschermhoes ziet het er robuust uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

In Totaal TV 02 van vorige week stond deze test

van Xsarius Satelliet meters.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...