Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Ondanks dat mijn datum in de toekomst staat, is die uitgevallen.

Ik ontvang hier enkel 19° astra 1. Is er een zender waar ik mijn kaart kan reactiveren, of kan dit enkel op astra 3 23° ?

Welke zender kan ik op astra 1 gebruiken om te heractiveren, of zal ik moeten reactiveren waar ik astra 3 kan ontvangen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Je hebt gelijk HG5812, het infokanaal zit tegenwoordig ook op de Astra 23,5. Daar had ik even niet aan gedacht.
Zet hem maar op Hustler TV. Die zit op transponder 12515H en die is van de M7 groep.
Alle zenders die op een transponder van M7 zitten zenden ook de actievatie signalen uit.

Geplaatst:

Bedankt, het is gelukt via vivid, hustler heeft een andere frequentie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Hustler TV zit wel degelijk op 12515H, zie bijlage maar zat tot 18 nov. 2016 wel op een andere frequentie.
Mogelijk had je nog een oude zenderlijst in je ontvanger zitten.

post-60869-0-34953400-1485381540_thumb.png

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Meestal gebruikt voor vh-1 classics, waar wel de datum verlengd wordt, maar geen keyupdate.

Geplaatst:

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:
Klopt niet, mijn kaart stond op 15 maart en geen beeld op vh-1 classics. Dan op vivid gezet en een heractivatie signaal aangevraagd en na 20 min terug beeld op vh-1 classics. Om de zoveel tijd moet ik een heractivatie aanvraag doen. Ondanks dat de datum in de toekomst staat.

Geplaatst:

Waarschijnlijk staan dan niet allebei de datums in de toekomst. Dat moet namelijk wel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Hustler TV zit wel degelijk op 12515H, zie bijlage maar zat tot 18 nov. 2016 wel op een andere frequentie.

Mogelijk had je nog een oude zenderlijst in je ontvanger zitten.

Ik heb m op die nieuwe gezet maar geen beeld hoor ff offtopic dan

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Beste 1pm

Natuurlijk had ik eerst zelf even gekeken op mijn TV of Hustler op 12515H zit en dat is ook zo want ik had op die frequentie beeld en die was daar via de CD fastscanlijst ingezet, precies zoals dat ook door bijv. Lyngsat wordt aangegeven.
Er klopt dus iets niet bij je.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...