Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Geplaatst:

Ik heb VH1 of VH1 Classic altijd aanstaan met visite dan hoef ik verder ook nergens meer naar om te kijken. Het zal wel weer een fout zijn die morgen na 09:00 uur pas weer opgelost gaat worden want we weten nu wel dat er niemand bij CD werkt in het weekend.

ik had ze al mail gestuurd....canaal digitaal zegt nieuwe zendenlijst in te laden!!!!

wat ik al had gedaan..... al 4 dagen geen vh 1 en vh 1 classic de rest werkt wel...

• Moderator
Geplaatst:

Dan is het misschien een administratief probleem?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ik had ze al mail gestuurd....canaal digitaal zegt nieuwe zendenlijst in te laden!!!!

wat ik al had gedaan..... al 4 dagen geen vh 1 en vh 1 classic de rest werkt wel...

Zal wel weer zo´n standaard email zijn die ze versturen, volgens mij weten ze helemaal nog niet bij CanalDigitaal dat bij velen VH1 op zwart is daar komen ze morgen pas achter.

Geplaatst:

Beste adelaar

Op mijn UHD TV waar ik de zwarte CI-module in heb zitten heb ik ook geen beeld.
Het kan bijna niet anders dan dat het een administratieve fout is van CanalDigitaal.

Geplaatst:

Hallo Sprietje,

Denk dat het inderdaad administratief is.Heb net even met de nieuwste ci module getest ( witte 3.5 ) in de Homecast en beeld op beide zenders. Is wat duidelijker wat het probleem is.

Geplaatst:

nou  vh1 en vh classic en ook een mtv werkt niet met witte module en cds kaart in vu uno 4k en ook niet met de oscam, dus het zit in de kaart

Geplaatst:

hier nog steeds beeld met TVV kaart rev I4A en CCcam 2.3.0

post-37116-0-77569600-1485764015.jpg

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Ik heb nog nooit gehoord dat dit soort idiote fouten ook bij andere providers voorkomen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...