Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op Facebook staat dat CD er al mee bezig is het op te lossen, maar dat staat er wel sinds 28 januari.

CanalDigitaal: Het probleem is bij ons bekend. Wij zijn er mee bezig, maar hebben nog geen indicatie wanneer het opgelost is.

aangepast door Penthe

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Geplaatst:

Met TVV kaart ook geen beeld, sporadisch even beeld , dan klapt het er weer uit voor een poos, en dan een hele tijd niets.

Ze doen hun reputatie weer alle eer aan,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

kaartrevisie ? I4A of I4G ? en CCcam of oscam ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Ter info, ik had gisteravond totaal geen probleem.

Ik maak gebruik van oscam en mijn TVV kaart stond reeds in I4G.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

• Moderator
Geplaatst:

Zoals al eerder geconcludeerd lijkt het een administratief probleem geweest te zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik had in het weekend ook geen beeld met een philips dsr 8121 en rom i4g.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik weet niet in hoeverre deze uitval toeval was, want ik heb opgemerkt dat de 3 kanalen van Nick jr, waar ik op alle drie beeld had, sinds de VH1 problemen er maar eentje meer open gaat, namelijk de Nederlandse met 2 puntjes achter Junior, zou men aan codering gewerkt hebben ? Of was deze verandering al eerder gebeurd?

Geplaatst: (aangepast)

nou kom net thuis en heb weer beeld op vh1 en vh1 classic

top!!!!!!!!!

blij mee

gigablue hd quad plus met seca 3 en aston cam wereldbol

aangepast door dannyvdm
Geplaatst:

kaartrevisie ? I4A of I4G ? en CCcam of oscam ?

RevI4G, Oscam, nog steeds geen beeld, vreemd ik merk dat anderen het nu wel door krijgen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Hier met 2de kaartje wel beeld op mini ariva.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

RevI4G, Oscam, nog steeds geen beeld, vreemd ik merk dat anderen het nu wel door krijgen.

Als TVV kaarten er geen last van hadden en jij had en hebt het wel zou ik de oorzaak elders zoeken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...