Frederik61 Geplaatst: 2 februari 2017 Geplaatst: 2 februari 2017 Wie kan mij vertellen hoe en wat ik nodig heb om Sky sport Duitsland (1ste keus) of Sky sport Engeland (2de keus) kan ontvangen? Ik ben in het bezit van een schotel en GigaBlue box.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 februari 2017 Moderator Geplaatst: 2 februari 2017 Wanneer je een schotel hebt, ontbreekt nog een abonnement en een CI+ module voor in je ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
paardengek Geplaatst: 2 februari 2017 Geplaatst: 2 februari 2017 (aangepast) En bijna altijd zo, een abonnement kun je verkrijgen door contact te zoeken met een officiele dealer c.q. provider en met een adres in het bewuste land en een bankrekening in het bewuste land. Voor Sky Uk, heb je ontvangst nodig van de astra 28.2 Voor Sky duitsland heb je ontvangst nodig van de astra 19,2 Met vriendelijke groet, paardengek 2 februari 2017 aangepast door paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen