ronaldsl Geplaatst: 2 februari 2017 Geplaatst: 2 februari 2017 HOi, In welke map moet ik zoeken ? Zoek met name de CoolTV guide binnen Pli. Bedankt.
dutchandrew Geplaatst: 2 februari 2017 Geplaatst: 2 februari 2017 De laatste versie is 7.6.0. en ik weet niet of die in de feed staat. De vorige versies werken sinds kort niet meer.
ronaldsl Geplaatst: 2 februari 2017 Auteur Geplaatst: 2 februari 2017 Ik weet dat er een datum limiet in staat die je kunt wijzigen (zonet ergens gelezen). Kan alleen de juiste map niet vinden.
dirocca Geplaatst: 3 februari 2017 Geplaatst: 3 februari 2017 https://www.sat4all.com/forums/topic/357357-cool-tv-guide/ grtz Philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
ronaldsl Geplaatst: 3 februari 2017 Auteur Geplaatst: 3 februari 2017 Dank voor de hulp, zal er vanavond even mee bezig.
ronaldsl Geplaatst: 3 februari 2017 Auteur Geplaatst: 3 februari 2017 Het kleine pio bestandje aanpassen lukte niet, ik kon het nergens mee openen. toen idd eerst maar verwijderd en weer geinstalleerd via USB, werkt meteen weer. Deed me wel even denken aan de begin tijd van de DM7000, met allerlei progjes, een nul modem kabel etc etc aan de gang om zoiets te doen. NU, heel simpel USB stick en klaar. Bedankt DIrocca.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen