FtoA Geplaatst: 4 februari 2017 Geplaatst: 4 februari 2017 (aangepast) Wat voor Enigma2 stb moet je kopen als je tegelijkertijd wilt opnemen BBC 1+ BBC 2 + NPO 2 EN kijken naar NPO 3. Alleen FTA! Dien je 4 tuners te hebben: 2x DVB-S2 en 2x DVB-T, of kun je het ook met 1 tuner van elk doen? 4 februari 2017 aangepast door FtoA
Mrbeam Geplaatst: 4 februari 2017 Geplaatst: 4 februari 2017 NPO 1 t/m 3 is FTA via DVB-T. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Sprietje Geplaatst: 4 februari 2017 Geplaatst: 4 februari 2017 Je zit in het forum van satellietontvangst, zie de kop Satelliet TV (DVB-S).
FtoA Geplaatst: 4 februari 2017 Auteur Geplaatst: 4 februari 2017 Je zit in het forum van satellietontvangst, zie de kop Satelliet TV (DVB-S). Ik begrijp je opmerking niet, ik heb het over BBC = dvb-s EN over digitenne. Word ik bij het andere topic zeker weer terugverwezen naar DVB-S?
Sprietje Geplaatst: 4 februari 2017 Geplaatst: 4 februari 2017 (aangepast) Waarom BBC 1 en 2 nu op de satelliet en NPO 2-3 op Digitenne. BBC 1 en 2 zitten ook op Digitenne. Waar moet ik uit jou eerste bericht opmaken dat het om een combinatie van twee gaat? Je was daar niet duidelijk in want je hebt je bericht later pas bewerkt. 4 februari 2017 aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: 4 februari 2017 Moderator Geplaatst: 4 februari 2017 Op een duidelijke vraag krijg je een duidelijk antwoord. Op een onduidelijke vraag krijg je meer vragen. Sprietje, de BBC zal niet fta zijn op digitenne. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 4 februari 2017 Geplaatst: 4 februari 2017 Voor mij was zijn vraag overduidelijk. het zijn anderen die er onduidelijk over doen, hij geeft namelijk duidelijk aan dat het over dvb-t en dvb-s gaat. Ik zelf heb echter geen antwoord op zijn vraag.
Sprietje Geplaatst: 4 februari 2017 Geplaatst: 4 februari 2017 Zit nu niet te kletsen.Op het forum Satelliet TV (DVB-S) werd deze vraag gesteld:"Wat voor Enigma2 stb moet je kopen als je tegelijkertijd wilt opnemen BBC 1+ BBC 2 + NPO 2 EN kijken naar NPO 3. Alleen FTA!"Dan is het toch logisch dat ik de vraag stel: NPO 2 en NPO 3 FTA?Dat FtoA deze vraag later aanvulde met:"Dien je 4 tuners te hebben: 2x DVB-S2 en 2x DVB-T, of kun je het ook met 1 tuner van elk doen?"kan ik ook niet helpen. Mijn vraag was dus zeer terecht.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 februari 2017 Moderator Geplaatst: 4 februari 2017 Wanneer BBC 1 en 2 op een transponder zitten is 1 DVB-S tuner voldoende. Maar wanneer je plotseling besluit om een andere zender op te willen nemen moet je niet hier klagen dat het niet werkt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 4 februari 2017 Geplaatst: 4 februari 2017 Zit nu niet te kletsen. Op het forum Satelliet TV (DVB-S) werd deze vraag gesteld: "Wat voor Enigma2 stb moet je kopen als je tegelijkertijd wilt opnemen BBC 1+ BBC 2 + NPO 2 EN kijken naar NPO 3. Alleen FTA!" Dan is het toch logisch dat ik de vraag stel: NPO 2 en NPO 3 FTA? Dat FtoA deze vraag later aanvulde met: "Dien je 4 tuners te hebben: 2x DVB-S2 en 2x DVB-T, of kun je het ook met 1 tuner van elk doen?" kan ik ook niet helpen. Mijn vraag was dus zeer terecht. Dus volgens jou had hij het dus in dvb-t forum gedeelte moeten vragen en ook in het dvb-s Als ik fta ziet en npo denk ik per direct aan dvb-t want anders is namelijk niet mogelijk. Later aanvullen is trouwens maar tijdelijk mogelijk, hij paste het bericht 6 minuten later aan en jij reageerd er een minuut later pas op en dus niet voor de aanpassing plaats vond. Affijn je hebt dus gewoon overheen gelezen dat er dvb-t en dvb-s stond.
Moderator ceesv Geplaatst: 4 februari 2017 Moderator Geplaatst: 4 februari 2017 Gezien het tijdsverschil van 1 minuut is het duidelijk dat sprietje op het originele bericht reageerde, De aanvulling heeft sprietje pas gezien nadat hij zijn bijdrage had gepost. Het satelliet gedeelte van de vraag is beantwoord, 1 of 2 tuners, afhankelijk of de op te nemen zenders op een of meerdere transponders zitten. Voor het DVB-T gedeelte zal TS in het betreffende forumdeel een vraag moeten stellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten