Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Welke software draai je en gaat het over een normale update of wil je een online update van een geheel nieuwe image doen?

normaal gesproken moet dat geen enkel probleem zijn en behoud je al je instellingen.

Heb je twijfels maak dan eerst een backup van je huidige image die kan je altijd terugzetten mocht er iets misgaan.

Als het over een geheel nieuwe image gaat heeft het mijn voorkeur dit via een verse flash te doen.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Ik gebruik Openpli 3.0

Kernel versie 3.1.1

enigma 2013-03-23.

flink verouderd dus.... Maar durf eigenlijk niet te updaten.

Maar kan het dus zonder risico proberen.

Bedankt voor de info.

Geplaatst:

Ik denk dat het verstandiger is een geheel nieuwe flash te doen en alle settings terug te zetten.

Maak eerst even een backup van je huidige image dan kan je altijd terug mocht het niet lukken.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

openpli 3.0 kan je niet via het menu updaten. een nieuwe flash is dus de enige mogelijkheid. En de instellingen is toch niet zo moeilijk? Succes

System Administrator (niet van deze site)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...