pirrewit Geplaatst: 17 februari 2017 Geplaatst: 17 februari 2017 teamviewer op laptop en quicksupport op mediaplayer minix X8 android Kodi na een asus rt66 router werkt thuis perfect in antwerpen met wifi. De laptop kan foutloos de Minix bewerken. Nu wil ik de identieke mediaplayer die zich in Blankenberge bevind bedienen maar als ik ter plaatse de app quicksupport installeer dan krijg ik geen ID nummer dat normaal automatisch word aangemaakt bij de installatie van de app. De mediaplayer in Blankenberge staat in een zorgcentrum waar het is aangesloten op een wifinetwerk. Dit is een centraal netwerk van het centrum waarbij elke bewoner/bezoeker hetzelfde ID en hetzelfde password heeft. Is dit misschien de reden dat teamviewer quicksupport daarmee niet overweg kan? Zo ja is er dan een oplossing. De bewoners van een zorgcentrum zijn toch per definitie de mensen die men moet helpen al dan niet op afstand. mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Pionewbie Geplaatst: 17 februari 2017 Geplaatst: 17 februari 2017 Heb je al bij het zorgcentrum nagevraagd of zij niet het e.e.a. blokkeren.
pirrewit Geplaatst: 18 februari 2017 Auteur Geplaatst: 18 februari 2017 Misschien wel of helemaal niet maar op deze vraag kan niemand daar een zinnig antwoord geven. Het systeem werkt en als er al eens geen beeld is dan kijkt de klusjesman wel even. In de zorg zijn jammer genoeg wel andere problemen dan een app die niet werkt bij een van de bewoners. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 19 februari 2017 Auteur Geplaatst: 19 februari 2017 Ook is het vreemd dat teamviewer op de laptop ,die ook gebruik maakt van hetzelfde ID en passwoord, wel foutloos installeert. Maar dat is dan weer geen android app maar een windows progje. Dit nog ter info. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2017 Geplaatst: 19 februari 2017 de installatie van teamviewer heeft niets met de poorten en of firewall van het verzorgingstehuis te maken... standaard sluit men iedere inmenging van buiten AF. En als beheerder zou ik ook geen enkele contacten toelaten. The Crying Cowboys Aaron Rux
katwezel Geplaatst: 19 februari 2017 Geplaatst: 19 februari 2017 Heeft te maken met de poort die teamviewer nodig heeft , bij een hotspot zoals in het zorgcentrum zijn die gewoonlijk op slot M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2017 Geplaatst: 19 februari 2017 dat schrijf ik toch? of had ik er twee zinnen van moeten maken... The Crying Cowboys Aaron Rux
Moderator wiz Geplaatst: 19 februari 2017 Moderator Geplaatst: 19 februari 2017 als je quicksupport helemaal niet start (waar het op lijkt) zou ik het eerst eens kijken of verwijderen en dan opnieuw installeren gaat helpen. Als je tegen een firewall aan loopt dan meldt meen ik teamviewer dat er geen connectie mogelijk is, en dan stopt deze niet halverwege. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
pirrewit Geplaatst: 19 februari 2017 Auteur Geplaatst: 19 februari 2017 Ik doe nu even geheugenwerk want ik ben in Antwerpen. Rechts boven staat er denk ik "advanced" of iets in het nederlands? Links onder staat er "connecting of try to connect of iets dergelijks En het ID vak is leeg. Verwijderen en herstarten is reeds gedaan zonder succes. Thuis in Antwerpen werkt het weer zonder problemen maar dat hoeft natuurlijk niet. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
winwiz Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Teamviewer Quicksupport wordt gewoonlijk maar 1 keer gebruikt. Je moet de volledige versie installeren en dan toewijzen naar een account. Ook er voor zorgen dat teamviewer automatisch opstart. Vergeet niet om een persoonlijk wachtwoord in te voeren zodat je eventueel in kunt loggen zonder toezicht. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
pirrewit Geplaatst: 20 februari 2017 Auteur Geplaatst: 20 februari 2017 (aangepast) de volledige versie van teamviewer staat op de laptop in antwerpen. quicksupport installeer ik in Blankenberge op een android Minix mediaplayer. De app quicksupport komt van Google market. deze laatste wil dus geen ID nummer geven. Ik begreep dat telkens opnieuw quicksupport in Blankenberge moet geopend worden en het dan het vertoonde ID in Antwerpen moet ingevuld worden waarna er toelating dient gegeven in Blankenberge om toegang te geven. Als dit de methode niet is heb ik iets verkeerd begrepen. Maar het probleem blijft het ontbreken van het ID nummer bij installatie van quicksupport in Blankenberge. Dat de poorten van het centraal systeem gesloten zijn zou dus zo maar eens kunnen. grts Wat wel raar is dat de volledige versie installeert in Blankenberge op de laptop die ook gebruik maakt van dezelfde naam en passwoord als de mediaplayer.Dus hier is er geen poort gesloten voor de volledige versie. 20 februari 2017 aangepast door pirrewit Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
RS2000 Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Als je bij Teamviewer op de website kijkt kom je o.a. dit tegen bij de FAQ: Which ports are used by TeamViewer?In general, TeamViewer will always work if surfing on the Internet is possible. Hence, no firewall configuration is required. As an alternative to port 80 HTTP, port 443 HTTPs is also being checked. In addition, it is also possible to open only port 5938 TCP on the outgoing side (required for mobile connections). Data traffic should then be able to pass through on this port without any problems. Lijkt er dus op dat de mobiele versie een extra poort (5938) gebruikt en die poort zal wel geblokkeerd worden in het zorgcentrum.
sattv4iedereen Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Doe eens met een poortscan site een scan op die poort, en je weet het meteen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
pirrewit Geplaatst: 20 februari 2017 Auteur Geplaatst: 20 februari 2017 Open tcp poorten en poortscan naar een poort en dergelijke gaan ver boven mijn petje. Laat ook duidelijk zijn dat niemand in een zorgcentrum zich bezig houd met een centraal wifi systeem dus vragen daarover zijn niet aan de orde en eventuele poortwijzigingen komen al helemaal niet in vraag. Zulke systemen worden beheert door externe beheerders die enkel bekend zijn bij diegene die de facturen betaald en die werken dan ook weer niet in het centrum. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen