Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nee, je kan alleen op de ontvanger kijken met het CI module, maximaal naar 2 zenders op 1 transponder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 uur geleden zei Wielwijk:

 

 

Moet dat volgens NL recht niet zijn ..... dat je abbonnement dan stopt per datum einde huidige contract..??? Volgens mij wel...

 

Heb die mail ook gehad, gebeld dat ik er niet mee akkoord ga en gewoon mijn huidige Familie abbo wil behouden.... Dat kon niet (LOL) ik moest kiezen of met FOX sport en + 3 Euro of terug naar basis abbo... Heb gezegd dat ik niet akkoord ben en dat ze zich aan hun contract moeten houden... en de hoorn erop gelegd... Nog geen reactie wel vernam ik dat je 2 euro korting kon krijgen als je aanhield.. dus de  verhoging zou maar 1 euro zijn... Heb eea gemeld bij Radar en Kassa en hoop dat ze nu eindelijk eens als monopolist aan de schandpaal genageld worden. Ze gijzelen hun abonnees en twee keer per jaar proberen ze de prijs tussentijds te verhogen.. Echt een vervelende monopolist.... 

Bij een prijsverhoging die meer is als de inflatie mag je per direkt opzeggen.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Satneef:

Bij een prijsverhoging die meer is als de inflatie mag je per direkt opzeggen.

 

Gaat niet om opzeggen... gaat erom om CD aan haar contract te houden.. heb nog een contract voor ruim een jaar Familie HD en dat zou nu dus niet meer bestaan... 

 

Kunstmatig door CD gecreeerd probleem .... Ik betaal nu 18 Euro voor dat pakket en wil niet meer betalen... dus nog zo lang mogelijk contract laten doorlopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, lees de levervoorwaarden, daarin staat dat wanneer Canaldigitaal tussentijds hun prijzen verhoogt, je het contract mag opzeggen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt op zich toch echt aan FOX zelf en niet aan CanaalDigitaal of TVVlaanderen.

 

Wat dat aangaat heeft ceesv gelijk betreffende zijn opvatting maar betreffende de leveringsvoorwaarden die hebben denk ik geen van de klanten vooraf te zien gekregen.

Tenminste Ik niet toen ik een Abonnement bij de Grootste Amsterdamse Satellietwinkel kocht met abo.

Daar werd enkel een machtiging voor men neus gehouden dat ze het per incasso mochten afboeken van de rekening.

 

Later kwamen nieuwe seca2 kaarten en nog steeds geen leveringsvoorwaarden gehad.

Die staan geloof ik pas sind 2006 op internet en heeft CanalDigitaal nooit onder mijn aandacht gebracht en wat voor schrijven dan ook. (dat geld voor mij)

Maar goed het is altijd weer leuk dat elke 25 cent prijsverhoging per maand zoveel ophef met zich brengt.

 

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat CD in oktober een simpele berekening maakt: Als de inkomsten omhoog zijn gegaan verandert er niks aan de abonnementsprijzen. Als de inkomsten omlaag zijn gegaan, dan wordt het verschil gedeeld door het aantal abonnees waarvan het abonnement nog niet in prijs is verhoogd en de uitkomst geeft de prijsverhoging "wegens gestegen kosten" en dat is dan niet eens gelogen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zeeteefje, dan loopt het aantal abonnees nog verder terug (prijsverhoging houdt immers recht op opzegging in)....

En zo komen ze helemaal in een neerwaartse spiraal terecht.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar supermarkten wel aanbiedingen hebben en prijs verlagingen denkt de film en muziek industrie enkel maar aan 100% winst, 100% winst bestaat niet, ze zijn gewoon gek geworden en daarbij bedoel ik niet het nuchtere Europa. Het zijn juist de irritante Amerikaanse bedrijven die de prijzen opjagen. De fout is deze overname zomaar toe te laten komop zeg we kunnen makkelijk zonder die Amerikaanse zooi.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...