Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Je had vroeger het SD pakket, en voor HD betaalde je € 5 extra.

 

Dus doe de math.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


SD is uitgeschakeld, ondanks de verhoging van 5 euro heb je daarvoor niets terug gezien dan enkel een online streaming service waarvan de meeste kijkers geen gebruik van kunnen maken. Deze betalen er dus ook voor maar dat voor de kat zijn k..

 

CD is gewoon te duur geworden maar in het buitenland heb je geen ander alternatief dan de illegale kant op te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn daarnaast ook alleen maar zenders verdwenen en nagenoeg niks ervoor terug.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

CD is gewoon te duur geworden maar in het buitenland heb je geen ander alternatief dan de illegale kant op te gaan.

Wat een drogreden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je betaald niet het volle tarief zoals ik en velen dus je hebt geen recht van spreken. Zeuren omdat een stuk korting omlaag gaat?

Nou nou... heel erg kort door de bocht.

Die mensen hebben heus geen misdrijf begaan hoor. Ze zijn volwaardig klant bij CD en kijken legaal naar de programma's waarvoor ze aan abo hebben.

 

Ben je abonnee op een tijdschrift, en "verleng" je je abo nadat je wat korting bedongen hebt, doe je exact hetzelfde.

Heb je een tankkaart die korting oplevert betaal je ook minder dan de reguliere prijs, Beding je korting bij het energiebedrijf betaal je ook niet de volle mep, en ga zo maar door.  

Het is niet omdat je zelf verzuimd hebt om korting te bedingen, dat je nu andere zwart moet maken die het wel deden...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ook de mail gehad met de verhoging voor de extra kaart. Nog eens op de facturen gekeken en zag dat het bedrag per 1 januari 2 euro was gestegen... ???

Blijkbaar hebben ze de 2 euro retentie-korting die ik als trouwe klant had laten vervallen (tegen de mondelinge afspraken in).

En dan nu weer een euro verhoging voor de extra kaart. Het blijft toch iedere keer opletten bij alle verhogingen.

 

Ben er nu wel zat van, en ook van de waardeloze klantenservice in de laatste jaren.

Gebeld en het hele zaakje opgezegd (ook weer een Euro kwijt aan het 0900 nummer). Daar werd nog wel het aanbod gedaan om de retentie korting te herstellen, vriendelijk afgewezen. Het gesprek verliep erg vlot.

Ga TV van XS4ALL erbij nemen (had daar al internet van)....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet wel zeggen dat het opzeggen vlot verliep.

Opzeggen via facebook/chat werkt perfect.

De bevestiging krijg ik via de post deze week ....

Voor mij was het een financiële keuze, Tele2 voor 2 jaar kost 264 en CD kost voor 2 jaar 419 euro = 155 euro verschil in 2 jaar.

Vandaag de bevestiging binnen met de post ... Toppie CanalDigitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat zegt het persoon die zelf helemaal niets wil betalen :)

Ja...  nu begrijp ik het niet.  Ik wil uiteraard zo weinig mogelijk betalen voor een bepaald product, en zal dus altijd proberen korting te bedingen als ik het echt hebben wil. Is het "te duur" dan koop ik het niet.

Maar jij stelt dat mensen die een korting krijgen "geen recht van spreken hebben als voor hun de prijs verhoogd wordt" en "niet moeten zeuren"   

Die stelling vind ik erg vreemd...  waarom zou je je ongenoegen niet mogen uiten omdat je een prijsverhoging krijgt?  Uiteraard weet ik dat dit soort uitingen op dit forum bekeken worden in functie van wie de posting schrijft...  Als de een zijn uitgaven onder controle wil houden wordt er constructief meegedacht door alternatieven te opperen... als een ander datzelfde doel nastreeft wordt hij verweten dat hij "niets wil betalen".

maar je zal vast wel gelijk hebben hoor Penthe...  Ik ben blij dat jij jezelf goed voelt met wat je wel en niet doet... en dat je je niet druk maakt als iets duurder wordt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krijgen een prijs verhoging op een KORTING, dus betalen na de verhoging nog steeds niet het huidige tarief.

 

Ik had mezelf wel druk gemaakt als het HUIDIGE tarief verhoogt zou gaan worden, misschien is het nu duidelijk?

En dat zie jij dan weer verkeerd. Nee ik heb een abonnement waarbij de 2e kaart € 2,50 kostte. Hiervor kreeg ik GEEN korting. Voor nieuwe klanten die een 2e kaart nemen is de prijs € 9,50. De bestaande klanten zullen naar die prijs "geholpen" gaan worden. Dus krijgen die bestaande klanten een prijsverhoging over een paar jaar uitgesmeerd.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krijgen een prijs verhoging op een KORTING, dus betalen na de verhoging nog steeds niet het huidige tarief.

 

Ik had mezelf wel druk gemaakt als het HUIDIGE tarief verhoogt zou gaan worden, misschien is het nu duidelijk?

 

Een afgesproken prijs in het verleden kun je nu geen korting noemen.

 

Ook is het pakket op de 2de kaart niet gelijk en zit er een verschil in van 2 zenders.

 

Een prijsverhoging heeft een reden en geld dan ook voor iedereen ook voor de klanten met een 2de kaart voor 9.50.

 

CD is gewoon verkeerd bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

erwin05 schreef op 08 Ma 2017 - 11:16: erwin05 schreef op 08 Ma 2017 - 11:16:

 

Ook is het pakket op de 2de kaart niet gelijk en zit er een verschil in van 2 zenders.

 

 

 

Dat moet je vertellen aan de mensen die een top pakket hebben of een los premium pakket, die krijgen ze ook niet op de extra kaart.  Werkelijk schandalige praktijken en ze lopen jaren achter op andere aanbieders waar dit de normaalste zaak van de wereld is.

 

Maar goed, ze komen er vanzelf achter, van de ooit wel 1 miljoen klanten of moet ik zeggen geregistreerde kaarten naar +- 300.000 abonnees nu, en ik vermoed dat dit aantal nog steeds hard achteruit loopt.  En als ze het hele pakket ooit dicht gooien raken ze er zo weer 100.000 kwijt. Als ze dan geluk hebben komen er weer een paar terug die via paycs keken maar dan zullen we niet bijzonder veel zijn om de simpele reden dat deze mensen de prijzen die CDS rekent nooit zullen betalen.  Die zullen dan eerder weer voor een andere route kiezen.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zit een bodem aan het aantal abonnee's, dat zijn de Nederlanders in den vreemde.

 

Het probleem met de 2e kaart is dat kwaadwilligen dit voor de oprechte abonnee verpest hebben, omdat kwaadwilligen hiermee abonnementen gingen sharen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit een bodem aan het aantal abonnee's, dat zijn de Nederlanders in den vreemde.

 

Het probleem met de 2e kaart is dat kwaadwilligen dit voor de oprechte abonnee verpest hebben, omdat kwaadwilligen hiermee abonnementen gingen sharen.

Dan moet je de kwaadwilligen aanpakken. Zojuist weer even op marktplaats gekeken. Er staan nog genoeg "aanbieders".

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...