cheapwatcher Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 In Nijmegen en omgeving is er geen zender van MTVNL die je kunt ontvangen. Zie http://radio-tv-nederland.nl/dab/dab-overzicht-mtvnl.html Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
ritselaar Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 Aan de dekking mag MTVNL inderdaad wel eens wat doen. Behoorlijk wat plekken hebben ze geen dekking. Frits de Laar VU+ Duo2CanalDigitaal FamilieHD pakket
Eduard07 Geplaatst: 18 april 2017 Geplaatst: 18 april 2017 MTVNL zit toch op restfrequenties? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
T90user Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 In Nijmegen en omgeving is er geen zender van MTVNL die je kunt ontvangen. Zie http://radio-tv-nederland.nl/dab/dab-overzicht-mtvnl.html Helaas, da's dus weer de bekende dooie mus. Overigens herinner ik me die MTVNL kreet wel, ik heb dat jaren geleden met een richtantenne aangesloten aan mijn erg gevoelige Tecnisat Multyradio kunnen ontvangen uit Eindhoven. Als ik me goed herinner waren er maar een paar locaties in Nederland met extreem laag vermogen in die tijd en ging het maar om enkele programma's. Maar dat was wel in DAB en niet in DAB+. Mijn huidige DAB+ Philipsje zou daar helemaal niets van kunnen maken onder de zelfde omstandigheden. Ik neem tenminste aan dat die MTVNL-handel ook niet meer in de oude DAB norm van pakweg 10 jaar geleden uitzendt? Bovendien, thuis kan ik de BBC op tig-manieren krijgen, het gaat me juist om overdag en met name het ritje Nijmegen-Rotjeknor en Nijmegen-Breda.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen