Ga naar inhoud


Storing Astra 19.2?


Portuuno

Aanbevolen berichten


Helaas zijn de problemen weer terug.

Van ontvangst 99% ineens stilstaand of blokkerig beeld en dan erna vaak zwart scherm, ontvangst 0%.

Hen niets aan instellingen of wat ook gedaan..

LNB vervangen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er naar uit dat er een probleem met je ontvanger is, niet met de schotel.

Gelukkig heb ik een gecertificeerde ontvanger er maak dit soort dingen nooit mee.

 

Gelukkig heb ik geen gecertificeerde gekastreerde ontvanger en die zal er ook nooit komen. Ik maak dit soort dingen ook nooit mee.

@ Sprietje,  Zeg nooit: nooit. Je hebt geen idee wat er allemaal fout kan gaan in een programma stream.

 

We gaan er natuurlijk van uit dat Portuuno niet extern zit te card-sharen want dan geef ik je onmiddelijk gelijk.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen M7 ontvanger. Een gecertificeerde CD ontvanger is geen ontvanger van CanalDigitaal.

Bovendien heb ik 6 satellietontvangers, waaronder een Clarke Tech, drie Inverto's, een Homecast, en als test een M7 801 en een tv met ingebouwde UHD-ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sinds een paar dagen heb ik op meer dan de helft van de kanalen op Astra1 een freeze daarna zwart scherm.

Normaal 99% ontvangst en heb niets gewijzigd. Zijn er meer forummers met dit probleem en weet iemand een oplossing aub?

(Vu+ Solo 4K met VTi 11.x)

Staat het antwoord al niet in de vraag?

de helft van de kanalen op Astra1 een freeze daarna zwart scherm.

 

Zijn het toevallig allemaal kanalen welke horizontaal gepolariseerd zijn? (of verticaal?)

Gebruik je misschien een Canaldigitaal duo LNB?

 

Dan weet ik wat er aan de hand is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als kapotte lnb.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eenieder bedankt zover.

Ik heb eerst kabels verwisseld, geen succes.

Daarna een lnb verwisseld en dat was een schot in de roos.

Morgen, als het weer licht is, zal ik de kabels weer verwisselen om uit te sluiten of het aan de kabel ligt of de diseque switch of de lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...