TangoBravo Geplaatst: 2 maart 2017 Geplaatst: 2 maart 2017 Ik heb sinds een paar dagen een wekkerradio met dab+, een Sony XDR-V1BTD. Ik wil graag om 7 uur 's morgens het nieuws (NPO1) horen, en heb de wekker dus ingesteld op 7:00 uur. Maar hij begon pas te spelen toen het nieuws al even bezig was. Ik probeerde uit te vinden wat ik verkeerd had ingesteld en kwam tot de ontdekking dat hij de tijd automatisch van de zender zou moeten krijgen. Maar dat gebeurde niet correct. Over dezelfde dag heb ik verschillende keren gecontroleerd, en soms liep hij 40 seconden achter, en een half uur later ongeveer 10 seconden. Moet ik de fout zoeken in de radio zelf, of kan het zijn dat de zender wel eens een verkeerde tijd meestuurt? De ontvangst is hier in huis perfect, tot nu toe heb ik maar één zender gevonden die wat minder goed binnenkwam en die zo nu en dan wegviel. De NPO zenders blijven overal in huis goed spelen. T B
adelaar Geplaatst: 2 maart 2017 Geplaatst: 2 maart 2017 Om het nieuws vanaf het begin te horen de wekkerradio op 06.59 uur zetten. Is tenslotte seconden werk.
TangoBravo Geplaatst: 2 maart 2017 Auteur Geplaatst: 2 maart 2017 Dat heb ik inderdaad vanmorgen gedaan en dat werkte prima. Ik probeerde alleen te ontdekken of de techniek zuiver werkt, of dat er wellicht een foutje in mijn radio zit. T B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen