mereltje Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 http://allestoringen.nl/storing/netflix kan ook in het Nederlands dus Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Jürgen Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Geplaatst: 13 maart 2017 De daar vermelde storingen herken ik niet. Bij mij gaat het hoofdzakelijk om een eieningsprobleem, m.a.w. ik kan geen enkele functie van Netflix met de afstandsbediening bedienen. Ik heb wel prima beeld en verbinding maar kan dan o.a. niet voor- of achteruit spelen, stoppen, etc. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Toppers Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Misschien kan een simpele Google Chromecast je helpen, gewoon lekker snel bedienen vanaf je tablet of mobiel. Al dat smartgedoe komt mij inmiddels de keel uit, altijd wel iets. Heb een Samsung staan die altijd roept dat er op Okay moet worden geklikt voor bevestiging/akkoord van de gebruikersvoorwaarden En dan iedere keer die updates op momenten dat je wilt kijken. Werkelijk verschrikkelijk.
Jürgen Geplaatst: 16 maart 2017 Auteur Geplaatst: 16 maart 2017 Nou, eerlijk gezegd kan ik jouw ervaring niet delen. Op zich ben ik best tevreden over de functionaliteit van de Smart Hub van mijn Samsung TV. Alles functioneert naar wens en geen 'Okay geroep'. Natuurlijk is het Netflix probleem hinderlijk alhoewel ik het nu al 3 dagen niet meer heb ondervonden. Daarnaast ben ik toch overtuigd dat dit probleem bij Netflix ligt en niet direct bij de Samsung TV. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen