Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,

Sedert 3 jaar heb ik een Rebox RE-2210HD PVR met een insteekmodule van CanalDigitaal.

Sinds ergens in 2016 ontvang ik de Nederlandse zenders niet meer. Ik heb gehoord (weet niet of het waar is) dat mijn ontvanger ""uit de tijd"" is. Reden voor mij om voor de komende Italie-vakantie uit te zien naar een andere ontvanger. Maar,.......welke zou ik nu moeten nemen om weer helemaal voor CanalDigitaal klaar te zijn. 

Wie weet er raad?

Vriendelijke groeten,

Hans

aangepast door Hanswiel

Geplaatst:

niemand.

eigenlijk is dat het antwoord wat men met een goed geweten kan geven...

Kanaal Digitaal brengt geen eigen receivers die foutloos zijn

en

De receiver vrije Markt wil men niet ondersteunen bij Kanaal Digitaal

(heel dom maar zo is het)

vooralsnog kun je een alternatief kopen dat de CI+ module moet kunnen opnemen (weinig keuze)

VU+ nieuwe modellen vanaf de DUO2 en later of nieuwer (excl. de zero)

DM7080HD en nieuwer

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Heb zelf geen Rebox ontvanger. Als ik het zo lees dan lijkt mij dat de ontvanger de Nederlandse zenders wel moet kunnen ontvangen. Als de ci module de zwarte met wereldbol is of de nieuwste witte met een oranje smartcard dan zou het moeten lukken. Nog even voor de duidelijkheid, hij moet de Astra 3 wel kunnen ontvangen.

Geplaatst:

een onafhankelijke receiver kan natuurlijk het hele scala aan satellietposities ontvangen

en de meerderheid van die kanalen zijn niet van Kanaal Digitaal maar van andere TV Providers

en ook een mooie reeks Vrij / gratis ontvangbare zenders {zogenaamd FTA waar jee geen abonnement voor hoeft hebben}

je moet enkel het passende schoteltje ervoor hebben.

(een waar de positie 23,5 Oost natuurlijk bij staat en gewoon per menu ingericht kan worden wegens de symbolrate 29.900)

met een enigma2 receiver allemaal perfect

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Hoezo Hanswiel is deze HD-ontvanger uit de tijd?
Welke CI-module heb je er in zitten?
De zwarte met wereldbol of de witte?
Met beide zou je beeld moeten hebben.
Met de witte module ontvang je ook de paar extra beveiligde zenders zoals Mezzo HD.

Zowel met software v2.11.61 als met software v2.12.20 werkt deze goed, zie: http://www.rebox.tv/nl/support/downloads/?cat=re-2210hd-pvr-nl/

Heb je de zenderlijst al een geüpdate en is je smartcard bijgewerk?

• Moderator
Geplaatst:

Kijkt men alleen naar Astra 1?

De Canaldigitaal zenders op Astra 1 zijn in 2016 allemaal uitgeschakeld.

Een schotl antenne gericht op Astra 3 is vandaag noodzakelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...