muppet Geplaatst: 6 maart 2017 Geplaatst: 6 maart 2017 Ik kan via een chinese site een freesat v7 bestellen deze is niet zo duur en waar hij komt te staan hoeft alleen maar tv gekeken te worden. Via mijn netwerk kan ik hem via de cccam plugin op mijn vu ontvanger aansluiten. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze ontvanger heeft hij bijv een fastscan voor m7 / canal digitaal. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
De_Perre Geplaatst: 6 maart 2017 Geplaatst: 6 maart 2017 Ik zou denken dat die freesat boxen meer voor de UK markt bestemd zijn; dus in hoeverre ze CDS fastscan zullen ondersteunen is de vraag. EN de tweede vraag is maar of je er überhaupt cccam op kan gooien. Indien de prijs echt meevalt kan je altijd eens proberen. Maar ik zou er niet teveel op hopen. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
muppet Geplaatst: 7 maart 2017 Auteur Geplaatst: 7 maart 2017 Volgens de specs zit er cccam en ngcamd op vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
D_liver Geplaatst: 7 maart 2017 Geplaatst: 7 maart 2017 Zit idd een mogelijkheid voor CCcam/Mgcamd en Newcamd op geen fastscan voor M7 volgens mij. Verder werken ze wel aardig maar heb je weer geen editor voor een kanalenlijst dus veel handmatig verschuiven. Overigens het is gewoon een Openbox, heb hier een V8 combo staan voor testdoeleinden werkt wel aardig 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
muppet Geplaatst: 7 maart 2017 Auteur Geplaatst: 7 maart 2017 Oke weet ik genoeg zoek ik verder vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
satmetrix Geplaatst: 22 juni 2018 Geplaatst: 22 juni 2018 (aangepast) Voor 2 tientje deze ontvanger in huis gehaald omdat de blindscan van mijn Vu-uno 4k niet functioneert maar de V7 heeft daar geen moeite mee. Goede gevoelige ontvanger die talrijke feeds op mijn tv laat verschijnen. 22 juni 2018 aangepast door satmetrix
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen