Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vorige week bezig met klantenservice van canal digitaal

Mijn ontvanger valt regelmatig uit en heb daar een medewerker overgesproken

Deze gaf aan het te betreuren en een nieuwe ontvanger te sturen en na ontvangst de oude te retourneren.

Canal digitaal geeft aan dat dit ook op de bandopname staat.

Nu schept mijn verbazing dat ik alleen een brief heb gekregen voor de retour zending.

Klantenservice opnieuw gebeld deze gaf aan dat de ontvanger eerst moet worden geretourneerd alvorens de nieuwe wordt verzonden.

Dit is dus niet volgens afspraak met de eerdere aangeboden oplossing.

Ik heb een gezin met 4 jonge kinderen en ben al sinds 2005 een trouwe klant.

Een week zonder tv is toch geen oplossing aanbieden.

En een mondelinge afspraak is rechtsgeldig.

Moet ik dan voor een klein geschil mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen, of moet Canal Digitaal gewoon doen wat er afgesproken is en een goede zorg aan trouwe klanten bieden.

Ik ben tot nu toe altijd dik tevreden geweest over Canal Digitaal maar dit breekt wel in op deze gevoelens.

• Moderator
Geplaatst:

Hallo RobBosch, welkom,

Wanneer je een ontvanger in eigendom hebt, welke uit de garantie is, kan ik mij de reactie van klantenservice voorstellen.

Wanneer je een toezegging van een medewerker hebt, en die ook kunt bewijzen, zou ik het webcare team inschakelen via facebook of een van de andere publieke media.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

RobBosch,

de bandopname wordt ook voor leerdoeleinden gebruikt en ze hebben ervan geleerd

en hun uitspraak geredigeerd...

zo simpel is dat bij CD

stop je geld in belangrijkere zaken

leen eventueel een receiver tijdelijk van een buur of familielid die geen kaartje en abo meer heeft

het alternatief is een kantenklare simpele enigma2 box (of tweedehandse) te kopen die je voor de slaapkamer zou kunnen gebruiken als de hoofdreceiver terug is...

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Met CD alleen, enkel en uitsluitend schriftelijk communiceren!

Ze komen nog sneller op afspraken terug (of ontkennen deze) dan de oprechtste politicus!

• Like 1

Delta-FM

Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen