Ga naar inhoud


Marterafschrikker gezocht


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Die is doof!

 

Het onderwerp is al eerder op sat4all voorbij gekomen.

Een van onze leden is een deskundige op dit gebied.

 

Wat voor marter wil je verjagen, een Steenmarter of een Boommarter?

 

https://www.google.de/search?q=steenmarter+site%3Asat4all.co&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=waK9WMiKLbDi8Aen5KK4Dg#q=steenmarter+site:sat4all.com&*

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar heb je overlast, je auto, huis of tuin?

 

Stuur anders Han Peekel eens een pm.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de "druppel" (ei) dzt de emmer deed overlopen:

 

Mijn zoon rijdt met VW caddy en verblijft veel in Zwalm en Geraardsbergen....
In de koude winterdagen wilde de Caddy niet starten... batt nagezien, middelste cel uitgedroogd! Water erbij, accu aan de lader en vroem weg...
's Anderendaags eens gekeken: accu overgekookt.
Met heet water afgegoten en dan afgestoomd en alles OK tot op vandaag...

Nu wil ie es kijken of er geen roestvorming optreedt vanwege het overgelopen accuzuur... Motorkap omhoog en naar accu gekeken en d'r ligt een kiekenei op???? eusa_liar.gif eusa_doh.gif 
Een kieken kan daar niet gelegd hebben want er is geen plaats... dus een marter!!! eusa_pray.gif 
Kan een marter een kiekenei zó ver verdragen, min 100m en nie geschonden en honderden km met da ei op dien accu gereden???? eusa_doh.gif 
Ik dacht alleen ardennen en DL maar in O-VL nog nie van gehoord!
Wie heeft een doeltreffende manier om die schattekes weg te houden, ik zie ze liever bij m'n gebuur dan bij mij! 033.gif
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Marters komen volgens de kaartjes alleen aan de oostgrens voor.

Maar zeg nooit nooit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik woon in de Zuiderkempen en ook hier komen de marters de bedrading van sommige auto's doorbijten.

We zien ze hier zelfs regelmatig passeren en mijn schoonzus weet wat het is om niet te kunnen vertrekken met de auto,

doordat er een marter heeft ingezeten.

 

Een goed middel zou zijn om wc blokjes in de ( buurt van) de auto te hangen

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kippengaas onder je auto zou beter werken.

(Kippengaas op de grond gelegd, en daar je auto op geparkeerd,)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om marters te verjagen zet je het beste een foto van Donald Trump in de buurt van de plaats des onheils.

Moet je eens kijken hoe snel die beesten weg zijn.

:grin: Werkt gegarandeerd om wie of wat dan ook weg te krijgen.

 

Maar ik heb hier idd. een WC-blokje onder de motorkap hangen bij beide auto's na een marterprobleem en sindsdien geen problemen meer gehad.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...