Ferio Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 (aangepast) Goedemiddag, Mijn satelliet is inmiddels uitgericht naar Astra4A, maar ik ontvang niet alle kanalen die op deze satelliet zouden moeten zitten. Voorbeeld: Telekanal STB en Novy Kanal. Beide zitten op AMOS2, AMOS 3 & ASTRA 4A (SES5) Handmatig zoeken levert ook niets op met deze settings; Freq: 12188H SYS: DVD-S2 SR: 30000 FEC: 3/4 8PSK https://www.lyngsat.com/tvchannels/ua/Telekanal-STB.html Ik heb er verder niet zoveel verstand van, maar hebben jullie een idee waar het aan kan liggen, waarom ik ze niet ontvang? Mvg, Ferio 8 maart 2017 aangepast door Ferio
Mojo Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 Komt omdat deze zenders in een multistream worden uitgezonden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Ferio Geplaatst: 8 maart 2017 Auteur Geplaatst: 8 maart 2017 Komt omdat deze zenders in een multistream worden uitgezonden. Duidelijk. Enig idee of de VU + uno 4K de mogelijkheid heeft deze te ontvangen wellicht met aanpassingen in de software?
Mojo Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 Nee, niet mogelijk met VU. Er zijn wel andere merken die het wel kunnen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen