Gast Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 Is het mogelijk om met de Philips DXS7072 handmatig een kanaal te installeren d.m.v. een frequentie o.i.d. in te voeren? Zonder dat de decoder automatisch gaat zoeken dus.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 Hallo Tool, Op frequentie scannen is helaas niet mogelijk bij deze Philips en al de andere zogenaamde "Seca ontvangers". Groeten, sattaz
Gast Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 Dus als ik ergens lees dat er een nieuwe zender te ontvangen is op die en die frequentie etc., hoe kan ik dat kanaal dan installeren? Moet ik de ontvanger dan automatisch laten zoeken en dan maar hopen dat ik 'm later terug kan vinden in de lijst?
R.Z.77 Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 Het is wel mogelijk om handmatig naar een bebaalde freq te zoeken met de laatste firmware de servi8.
ericb Geplaatst: 20 oktober 2002 Geplaatst: 20 oktober 2002 Hallo Tool, je kunt zelf je kanaal,- en transponderlijst aanpassen. Hoe? Lees alles op de site van marc Zeguers. Gewoon www voor z'n achternaam en be erachter. groet, Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen