satmad Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Ik lees heel veel op internet dat je via verschillende digitale tv aanbieders ook tv kan kijken via het stopcontact. Bestaat die mogelijkheid ook sat tv vIa Canal Digitaal en of bestaat er een mogelijkheid van draadloos kijken of misschien een andere oplossing.
sattv4iedereen Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Er bestaan hdmi zenders, maar niet goedkoop. Hdcp ondersteuning kan interesant zijn. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Snoopy Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Mijn zus heeft zo'n kastje om het HDMi signaal via het stopcontact te versturen inclusief het signaal van de afstandbediening en dat werkt goed. Maar niet goedkoop, meen iets van 350 euro.
satmad Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 Op de eerste plaats hartelijk dank voor de reacties, echter ik vraag me nog één ding af, mag ik een coax kabel 90 graden buigen ?
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 nieuwe vraag nieuw topic Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Sprietje Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Hoe ver je een coaxkabel mag buigen staat in de specificaties van de coaxkabel. Daar kan dus enig verschil in zitten maar hou deze maar aan. Een minimum buigradius van 3,5cm, zie de bijlage. productsheet-koka799-wit-100m.pdf
a33 Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 mag ik een coax kabel 90 graden buigen ? Als er geen ruimte is om te buigen in de gewenste straal, kan je wellicht ook een kniestuk/hoekje koppelstuk gebruiken met F-koppelingen. Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
foulior Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Kijk eens hier: en hier: Interessant. Maar welke reciever aansluiten? Vind alleen die via satkabel werken.
Sprietje Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 Kijk naar het filmpje bij 4:15 min. Daar wordt Devolo dLAN TV Sat 2400-CI+ uitgelegd en aangesloten. Er zit ook een CI+ slot in zodat je de CanalDigitaal CI-module er in kunt steken.Zie ook hier: http://www.devolo.at/article/dlan-tv-sat-multituner-kit-powerline/ en hier: http://satvision.de/tests/sat-ip-set-von-devolo-im-test-1414
alleyoop Geplaatst: 19 maart 2017 Geplaatst: 19 maart 2017 Wel best geen kortegolf-radioamateur als buurman/buurvrouw te hebben want die kunnen stoppen met hun hobby door de ethervervuiling van zo'n PLC. Er bestaan types die alles tussen de 1Mhz en 30Mhz platleggen in een straal van een halve km.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen