Satnoot Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 De VU Solo2 is geupdate maar geeft nu de volgende melding: Geen data op transponder! (Timeout reading PAT) Wie weet de oplossing?
Moderator wiz Geplaatst: 15 maart 2017 Moderator Geplaatst: 15 maart 2017 pli flashen van 2 dagen geleden... VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
bram46 Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 Ja, ze hebben het daar weer goed voor elkaar. Een oudere image doet wonderen
Moderator ceesv Geplaatst: 15 maart 2017 Moderator Geplaatst: 15 maart 2017 Daarom eens overwegen of je VTi gaat gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Andrija Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Hopelijk heb je een backup. Dit is reeds enkele malen eerder gebeurd. Vr.gr. Andre Bedankt voor je hulp! Vu Solo 4K - PLI Develop LG 55
Satnoot Geplaatst: 16 maart 2017 Auteur Geplaatst: 16 maart 2017 Oeps, kreeg ik op mijn donder, bericht in de verkeerde box geplaatst! Een beetje dom maar ik ben ook niet zo handig in deze dingen. Probleem is opgelost, software update gedaan en alles werkt weer, nu moet ik me maar eens verdiepen hoe ik een backup moet maken en hoe ik die kan terug plaatsen. Iedereen bedankt!!
bellejt Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 satelites.XML Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
theparasol Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 satelites.XML Deze ronde niet. De oorzaak was dat VU+ wat slinkse truukjes uithaalde om de ci modules en de tuners aan elkaar te knopen. Dus toen daar iemand van OpenPli met de beste bedoelingen een wijziging in de code doorvoerde kwam dat feit aan het licht. Inmiddels is het weer opgelost dus mocht je er nog last van hebben: nogmaals updaten!
Satnoot Geplaatst: 16 maart 2017 Auteur Geplaatst: 16 maart 2017 Het werkt nu stabiel, nu de uitdaging om een CD kaart aan het decoderen te krijgen. Vandaag de kaart weer volgens protocol van CD geactiveerd maar hij doet het niet!
Jürgen Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Een tegenstrijdige opmerking, 'het werkt nu stabiel' en ' hij doet het niet'. Geef eens meer informatie. Wat doet het niet. Welke Image gebruik jij? Welke SoftCam gebruik jij? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
xbmc Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 (aangepast) ik heb het ook gehad. mijn ontvanger opnieuw geflasht.. en alles doet het weer.. tuner is wel van slag geweest..krijg nu heel in het kort te zien afstemmen mislukt. met mijn 6 satellieten van de 1 naar de ander. mijn lesje gehad en gaat niet meer handmatig updaten .. als iets het doet , doet het en niet meer lopen rommelen eraan. ps. ik gebruik OpenPli en ben daar teveden mee een fijne dag sat vrienden. 17 maart 2017 aangepast door xbmc
Satnoot Geplaatst: 17 maart 2017 Auteur Geplaatst: 17 maart 2017 Ja je heb gelijk, het is wel erg summier wat ik opgaf betreffende de CD kaart. Ik gebruik OpenPli 4 als Image en CCcam 2.3.0
xbmc Geplaatst: 18 maart 2017 Geplaatst: 18 maart 2017 (aangepast) alles nu echt opgelost. niks geen poorten aangesloten. afstemming mislukt ook niet meer te zien. en zeer tevreden verder genieten van mijn solo 2 bedankt voor de informatie. slotje hierop 18 maart 2017 aangepast door xbmc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen