LINKEY Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Ciplus-helper voor mut@nt boxen (werkt met alle images met een linux kernel 4.10 of hoger.) Na het installeren van de plugin niet vergeten om de box een keer te herstarten! enigma2-plugin-systemplugins-ciplus-helper_1.0-r0_all.zip 2 Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
LINKEY Geplaatst: 18 maart 2017 Auteur Geplaatst: 18 maart 2017 Alleen voor Openatv image Met de plugin wordt de plugin feed downloads uitgebreid. Installeer hierna in de plugin/applicatie download de ciplushelper welk je vindt in de systemplugins gedeelte. softcam-feed-universal_2.0_all.ipk 1 Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Seom Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Hallo, Kun je mij vertellen in welke map ik het bestand moet plaatsen. Ben n.l. niet zo goed in Openpli. Bedankt. Seom
LINKEY Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 klein update (depend fix) voor Openpli4 images. enigma2-plugin-systemplugins-ciplus-helper_1.1-r0_all.ipk 2 Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
LINKEY Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Hallo, Kun je mij vertellen in welke map ik het bestand moet plaatsen. Ben n.l. niet zo goed in Openpli. Bedankt. Seom Een simpel manier om de plugin te installeren is om de file (.ipk) in de root van de usb stick te zetten dus niet in een (sub) directory. Daarna de USB stick pluggen in de box. Als alles goed is gegaan zal een popup verschijnen waar je de ipk file kan selecteren en installeren. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Seom Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Hallo LINKEY, Bedankt voor jou reactie, ga het vandaag proberen. Seom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen