Gast Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 weet iemand of je met een vbox ook gebruik zou moeten kunnen maken van de usals besturing. deze zit sinds kort in mijn topfield4000, heb al wat zitten te experimentere(schotel op het zuiden,fabrieksinstellingen teruggezet/posities gewist,nieuwe softw geladen, pet123 file met topbox erin gezet,longi/atitude ingegeven,vbox gereset) alleen de reference position vastleggen wil niet lukken, de vbox laat de schotel steeds draaien tot zijn eindpunt. heb het ook al geprobeerd met de schotel in een andere positie en zonder de vbox te resetten. zou dit aan die vbox liggen of doe ik nog iets verkeerd. B.v.d, Putje.
rudolfdebeer Geplaatst: 19 oktober 2002 Geplaatst: 19 oktober 2002 Hi Putje, Volgens mij kun je met een v-box alleen een 36 V actuator aansturen daar dit ding de diseq 1.2 commandos omzet naar de actuatorbesturing. Usals zal wel voor stab-usals staan om een stabrotor aan te sturen. Volgens mij doet die topfield na die bewuste upgrade dus deze speciale diseq 1.2 voor een stab-usals rotor. Wat moet je dan nog met die dan nu overbodige V-box. Indien je geen stabrotor hebt wel v-box gebruiken en niet de usals-besturing. Jouw topfield kan alleen diseq 1.2 en geen 36 V actuator direct aansturen hoe je ook fantaseert. Rudolf den Beer Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen