muppet Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 Ik probeer om een Siemens handset a130 te connecten met mijn fritzbox alleen dit wil niet, ik doe het volgende Telephony - Telephony devices - configure new device - Telephone - Cordless (dect phone). En dan de pin invoeren en registreren maar, maar er gebeurt niks. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Moderator wiz Geplaatst: 15 april 2017 Moderator Geplaatst: 15 april 2017 Even zoeken leverde deze draad op. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
muppet Geplaatst: 15 april 2017 Auteur Geplaatst: 15 april 2017 Al gelezen heeft niks geholpen voor mij vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
theparasol Geplaatst: 15 april 2017 Geplaatst: 15 april 2017 De handset is bij levering al bij het basisstation aangemeld. Als u een uitvoe- ring met meerdere handsets heeft aangeschaft, zijn alle handsets al aange- meld bij het basisstation. U hoeft dus geen handsets aan te melden En hier zit je probleem, de telefoon luistert maar naar 1 basis station. En dat is de bijgeleverde gigaset basisstation. Dus je zult eerst de handset moeten ontkoppelen en dan kun je pas aanmelden bij de Fritzbox. Hieronder voor het gemak ff wat relevante passages uit de handleiding gequoted: Handsets handmatig aanmelden: U kunt tot vier handsets bij het basisstation aanmelden. Elke extra handset moet bij het basisstation worden aangemeld! 1) Op de handset MENU ¤ u Instellingen ¤ OK ¤ u Handset ¤ OK ¤ u HS aanmelden ¤ systeem-PIN van het basisstation (instelling bij levering: 0000) invoeren ¤ OK ¤ In het display wordt Aanmelden weergegeven. 2) Op het basisstation Binnen 60 seconden na het invoeren van de systeem-PIN de aanmeld-/paging- toets (¢ pagina 1)(¢ pagina 2) lang (min. 3 sec.) indrukken. De aanmeldprocedure duurt ongeveer 1 minuut. De handsets krijgen telkens het laag- ste interne nummer dat vrij is (1-4). Als de interne nummers 1-4 al aan andere toestel-len zijn toegewezen, wordt nummer 4 overschreven Handsets afmelden U kunt met elke aangemelde Gigaset-handset elke andere aangemelde handset afmelden. MENU ¤ u Instellingen ¤ OK ¤ u Handset ¤ OK ¤ u HS afmelden ¤ OK ¤ u interne deelnemer selecteren die u wilt afmelden. De handset die u momenteel bedient, is met < gemarkeerd. ¤ OK ¤ systeem-PIN van het basisstation (instelling bij levering: 0000) invoeren ¤ OK 1) Op de handset MENU ¤ u Instellingen ¤ OK ¤ u Handset ¤ OK ¤ u HS aanmelden ¤ systeem-PIN van het basisstation (instelling bij levering: 0000) invoeren ¤ OK ¤ In het display wordt Aanmelden weergegeven. 2) Op het basisstation Binnen 60 seconden na het invoeren van de systeem-PIN de aanmeld-/paging- toets (¢ pagina 1)(¢ pagina 2) lang (min. 3 sec.) indrukken. 1
muppet Geplaatst: 16 april 2017 Auteur Geplaatst: 16 april 2017 Dit weet ik allemaal de handset heeft eerst op een andere fritzbox gefunctioneerd toen weer op de handset en nu weer op de fritzbox. Eerst afmelden dan aanmelden en natuurlijk de stappen op de fritzbox. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
iemand Geplaatst: 16 april 2017 Geplaatst: 16 april 2017 PIN-code wel bekend ? Default 0000, maar mogelijk door je aangepast ! gr. Erik
muppet Geplaatst: 16 april 2017 Auteur Geplaatst: 16 april 2017 Pincode geef je in op de fritzbox dus die weet je altijd vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen