Gast dropje20 Geplaatst: 27 mei 2017 Geplaatst: 27 mei 2017 ik krijg hem niet echt mee draaien met de ziggo pasje er in heb echt op elke zender af en toe vast lopers ook op ned1 ned 2 ned 3
acemoo Geplaatst: 8 juli 2017 Geplaatst: 8 juli 2017 Ik heb deze amiko a4 gekocht een tijdje terug. Nu zat ik in kodi bezig en ineens komt er in het beeld te staan "Mode Not Supported". Als ik het goed begrijp betekend dit dat de output op 4k staat en mijn tv dit niet ondersteund. Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten of eventueel het hele apparaat kan resetten?
pbwinter Geplaatst: 13 juli 2017 Geplaatst: 13 juli 2017 Ik heb sinds kort ook de a4 ik heb hem draaien met ziggo op mcass werkt goed,maar heeft iemand een idee hoe en waar je de picons moet plaatsen. pbwinter
satede Geplaatst: 14 juli 2017 Geplaatst: 14 juli 2017 (aangepast) Maar werkt de ziggo app er nu ook op ? 14 juli 2017 aangepast door satede The birdman has left the building
Gast dropje20 Geplaatst: 16 juli 2017 Geplaatst: 16 juli 2017 ik krijg ziggo niet goed, er op of mijn ziggo pasje is niet goed of de amiko niet, heb vaak beelden die stil staan ook zelf op nederland 1 ik vin het 1 mis koop,
pbwinter Geplaatst: 16 juli 2017 Geplaatst: 16 juli 2017 De beelden staan inderdaad wel vaakeven stil maar loopt vanzelf weer door ik gebruik mcas en ziggo. pbwinter
Gast dropje20 Geplaatst: 16 juli 2017 Geplaatst: 16 juli 2017 en wat ook niet lukt dat ik me synology niet als netwerk nas kan krijgen, ík denk dat ik de nieuwe zwemma h7 bestellen zo dra die uit is
satede Geplaatst: 16 juli 2017 Geplaatst: 16 juli 2017 maar ik bedoel de ziggo go app The birdman has left the building
henkvd1 Geplaatst: 17 juli 2017 Geplaatst: 17 juli 2017 (aangepast) ziggo app werkt niet. En voor het gewone tv kijken, zet er oscam op dat werkt goed met de smartcard. 17 juli 2017 aangepast door henkvd1
Gast dropje20 Geplaatst: 18 juli 2017 Geplaatst: 18 juli 2017 oscam staat er op maar op npo1 npo2 npo3 zijn zenders die ook zo af en toe vertraging hebt of dat de beeld stil staat en wel geluid,
henkvd1 Geplaatst: 18 juli 2017 Geplaatst: 18 juli 2017 Wat is de signaal sterkte en kwaliteit, zichtbaar bij overschakelen van kanaal in de OSD in beeld,
Ghanssie Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 (aangepast) oscam staat er op maar op npo1 npo2 npo3 zijn zenders die ook zo af en toe vertraging hebt of dat de beeld stil staat en wel geluid, Dit is een bekend probleem. Ook is er een enorm geluidsverschil tussen de zenders, heel irritant. En geluid loopt ook niet altijd synchroon. O ja, ook stopt het beeld wel eens voor een halve seconde en speelt daarna gewoon weer door. Deze bugs het ik overigens al doorgegeven aan de importeur, het wachten is dus op een nieuwe fw. Hopelijk snel! 19 juli 2017 aangepast door Ghanssie
Moderator ceesv Geplaatst: 19 juli 2017 Moderator Geplaatst: 19 juli 2017 De oplossing voor het probleem is dus ermee leven en wachten of men hiervoor een software update uitbrengt die de problemen oplost of,..... koop een ander (merk) type ontvanger die geen problemen heeft. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 Of melden bij Amiko. Ik heb de ervaring (gehad) dat ze serieus iets doen met feedback van een gebruiker. (Wel in het Engels uitleggen wat het probleem is) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
henkvd1 Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 Geen last van stil blijven staan, audio is alleen niet synchroon zo lang de OSD in het scherm staat, daarna synchroon. Ervaar wel de volgende bug Bij gebruik EPG en snel hier doorheen lopen raakt de OSD geheel van slag allemaal strepen, heen en weer schieten van channel info en met het drukken op de home kop ontbreken er hele delen van dit scherm, waar dan tv beeld zichtbaar wordt, naar een paar seconden niet doen, en gewoon naar tv kanaal kijken verdwijnt het dan weer en kan aantal dagen weg blijven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen