Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Allemaal,

Ik heb hier een ET-5000 waarbij ik telkens de melding afstemmen mislukt krijg en schakelen tussen 2 satellieten niet of moeilijk gaat. Reeds een andere voeding en opnieuw flashen  geprobeerd maar zonder resultaat. Ik vermoed dat er een paar elco's defect zijn. Heeft iemand enig idee welke ik zou moeten vervangen om dit probleem op te lossen??

alsvast bedankt voor jullie hulp

gr Karel

Geplaatst:

en de tuner instellingen staan goed?

kan je eens een fastscan doen 

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Dag Smetje, fastscan lukt met heeeeeeeel veel moeite. Ontvanger geeft telkens afstemmen mislukt. Sluit ik een andere et5000 aan geen enkel probleem. Het zit echt in die et5000 en ik verdenk een defecte elco. Helaas staat er geen bol dus gaat het gissen worden. Het zal vermoedelijk om een elco rondom de tuner gaan.

Gr Karel

Geplaatst:

tja dan word het helaas al wat moeilijker

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...