hendrik-j Geplaatst: 21 april 2017 Geplaatst: 21 april 2017 Hallo Ik heb nu een schotel van Can.D. 60 cm met een TRIPLE lnb. Quad.(kijk zelden naar Astra 2) Wil de schotel vervangen door een Triax van 78 cm.(kan niet niet groter) Welke DUO Lnb Quad is nu de meeste geschikte en beste voor deze schotel ?? Tevens gebruiken wij nog 2 oude M7 sat 801 ontvangers, deze wil ik ook vervangen. Zijn hiervoor goede alternatieven voor ????moeten niet te ingewikkeld zijn, het mooiste zou zijn als ik er Netflix mee zou kunnen krijgen gebruik nu chromecast ( erg lastig). Als Netflix niet kan, dan een advies van een goede niet te ingewikkelde ontvanger. Met vriendelijke groet Hendrik Kuijper
Sprietje Geplaatst: 21 april 2017 Geplaatst: 21 april 2017 (aangepast) Een CanalDigitaal duo-lnb is prima te gebruiken op een Triax 78 of soortgelijke schotel. Die heeft vier aansluitingen dus daar heb je denk ik wel voldoende aan. . Die koop je al voor €34,-. 21 april 2017 aangepast door Sprietje
minplus Geplaatst: 21 april 2017 Geplaatst: 21 april 2017 Kan hij dan niet net zo goed de tripel houden? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
hendrik-j Geplaatst: 21 april 2017 Auteur Geplaatst: 21 april 2017 Ik dacht dat een een triple lnb minder geschikt was voor een Triax 78 cm.
Sprietje Geplaatst: 21 april 2017 Geplaatst: 21 april 2017 Inderdaad, je kunt ook gewoon de triple-lnb gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen