Gast Geplaatst: 15 januari 2002 Geplaatst: 15 januari 2002 Hallo <p>alle eerst ik heb "nog" weinig verstand van satelieten enzo Ik heb er al veel over gelezen, maar is dit wat Ik kan dit kopen voor maar 350 gld. Ik hoop dat ik seriuse recatie's krijg en dan vooral of ik het moet doen en of er een goldkaart enzo inpast <p>IK hoor graag van jullie <p>Groetjes Sander alias Action49 <p>digitale ontvanger. Merk: pace DVR500 type g4, kompleet met afstandsbediening ,cam en originele ned. Smartkaart voor ontvangst van de Nederlandse programma’s. Werkend te zien In prima staat. inclusief schotel (60 cm triax met klap arm ,deze is nieuw) lnb en ik doe u er nieuwe kabel bij. Alleen af te halen (alleen voor ontvangst ned 1 2 3 rtl4 rtl5 sbs6 yorin net5 tmf bvn v8 en een stapel radio kanalen in digitale kwaliteit! )
Gast Geplaatst: 15 januari 2002 Geplaatst: 15 januari 2002 Krijg je spijt van denk ik of je moet thuis nog een nokia staan hebben. Dan kan je de cam omtoveren naar een allcam (amon) en deze is dan zeer geschikt voor de Nokia. <p>(spaar nog even door voor een volwaardige ontvanger)<p><p>exDumber
Gast Geplaatst: 15 januari 2002 Geplaatst: 15 januari 2002 Yep niet doen, krijg je spijt van . Laten we eerlijk zijn ; pace heeft ons goede dingen gegeven, maar de 500 is hopeloos uit de tijd
Aanbevolen berichten