Ga naar inhoud


Mogelijk geen Eurosport, Discovery en Animal Planet meer per 1mei 2017


Noordzee

Aanbevolen berichten

Gisteren nog genoten van een live wieleruitzending op eurosport 2. 

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Genieten van sport op een SD kanaal?- daar kan ik me niks bij voorstellen.

 Op mijn VU+ ultimo 4k is het beeld al een stuk beter te pruimen op SD kanalen dan op mijn xtrend et9000. 

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delta kabel moet flink bij gaan betalen en alles van Discovery moet in het basispakket, zie:

 

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/doorgifte-zenders-discovery-networks-kost-delta-minimaal-2-miljoen-euro-per-jaar/

 

Als we van CD uitgaan, dat waarschijnlijk meer klanten heeft, dan kan je er van op aan dat die nog veel meer moeten gaan betalen aan Discovery.

 

En wij gaan daar aan mee betalen want, prijsverhoging.

 

Ik kijk nooit naar die Amerikaanse prut en ben dan helemaal de klos, ik hoop dat M7 zijn poot stijf houdt en dat die brol verdwijnt.

 

CD moet dan wel gelijk de SD zenders die ook in HD bestaan dan omzetten naar laatste, daar heb je wat aan.

En ook alle Thema kanalen van de NPO er bij.

 

Verder de Regionalen in HD, want hun studio's zijn al in HD en wij kijken naar het belabberde HD.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is juist een perfecte kans om ons weer eens op het gegeven te bezinnen dat we geen Amerikanen maar Nederlanders zijn! Ik heb in antwoord op hun schrijven aan Canal Digitaal een tekst gestuurd waarin ik mijn blijdschap uit dat ze nu eindelijk in staat zijn om het Nederlandse aanbod waarvoor we allemaal indirect meebetalen nu ook in het basispakket aan te kunnen bieden. We zijn nu eenmaal Nederlanders en geen Amerikanen. Het hemd is nader dan de rok.

 

Dus hopelijk binnenkort in ons basispakket NPO Sport, NPO Best, NPO Cultuur, NPO Nieuws, NPO Politiek, NPO Best, NPO Zapp Extra voor de kleintjes en NPO 101 voor de tieners en dan nog NPO Humor TV. Liefst ook ONS.

 

Mee eens, inmiddels zijn echter vanwege bezuinigingen van die zenders nog over:

NPO Zapp Xtra/NPO Best

NPO 101

NPO Cultura

NPO Nieuws

NPO Politiek

 

En wat te denken van Meiden van Holland?

Toch ook een puur Nederlandse zender.

 

En meer in HD, ja graag.

 

Film1, FOX Sports, Ziggo Sport

Daar ontbreken ook nog veel (HD) kanalen van.

 

Niet uit Nederland, maar ook nog niet bij M7:

BBC First

BBC Entertainment

Daarnaast heeft de BBC nog meer export kanalen: BBC HD, BBC Earth, BBC Brit

Comedy Central Extra

Comedy Central Family

AMC

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze mogen die hele Discovery opdoeken.  Zal ze niet missen.

Keek wel eens af en toe naat Eurosport.  Maar als het er niet meer is zullen we het wel overleven.

Trouwens in Vlaanderen hebben we maar een flauw afkooksel van eurosport 1.  Het is niet eens dezelfde versie als op Telenet/Proximus maar een uitgeklede internationale versie.

 

Waar ik meer aan heb is het opwaarderen van enkele basis zenders naar HD.

Maar als ik de wens lijstjes zie, is de ruimte helemaal op met Nederlandse wensen.  TVV zal er wel naast grijpen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens TotaalTV worden er absurde bedragen gevraagd aan zo'n kleine speler als Delta.

 

In dat opzicht mag het van mij alleen al verdwijnen om Discovery een hak te zetten. Dit is werkelijk van de zotte.

 

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/doorgifte-zenders-discovery-networks-kost-delta-minimaal-2-miljoen-euro-per-jaar/

aangepast door RowanF1

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Het basis pakket geeft 48 zenders door.

 

 

Een reden te meer om nog is flink wat andere Betaal-TV zenders uit het Basis-pakket te gooien. 

Die zenders van Discovery en b.v. de MTV zenders zouden heel goed in een familie-pakket of hoger kunnen. 

Zo kan het Basis-pakket wat goedkoper worden. 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is juist wat Delta voorgesteld had.

Door die in een hoger pakket te zetten had men de prijsverhoging kunnen terug verdienen.

 

Maar Discovery heeft als eis gesteld dat deze zenders in het basis pakket geplaatst moesten blijven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is juist wat Delta voorgesteld had.

Door die in een hoger pakket te zetten had men de prijsverhoging kunnen terug verdienen.

 

Maar Discovery heeft als eis gesteld dat deze zenders in het basis pakket geplaatst moesten blijven.

 

En menigeen toch maar weer afgeven op CD...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIscovery is niet meer de discovery van weleer, net als History channel bijvoorbeeld.

Ik zie alleen maar Amerikaanse bullshit programma;s over troep verherkopen, materie dit, hebzucht zo..

Nou, opdoeken die troep graag, net als die MTV-hoe-verziek-ik-mijn-kinderen zenders.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit nieuwsgierigheid, ook gekeken naar discovery, om te zien, of die nog beeld geven. Ik kon amper 7 minuten kijken, vooraleer het programma onderbroken was, en na 20 minuten, gaf ik de brui eraan. Wat mij betreft, mag CD gans die zooi eraf gooien. Want nog meer betalen voor we onderbreken de reclame voor een streepje programma: nee dank U!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...