Ga naar inhoud


Mogelijk geen Eurosport, Discovery en Animal Planet meer per 1mei 2017


Noordzee

Aanbevolen berichten

Tussen de reclame door, krijgen we tegenwoordig fragmenten van het programma te zien, en daar word dan heel veel geld voor gevraagd, en de gebruiker ziet ook nog eens regelmatig prijsverhogingen voorbij komen, blijven we daar voor afdokken ?

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het spreekwoord zegt:

 

De kruik gaat zolang te water tot hij barst.

Dit soort acties zorgt ervoor dat klanten zich bewust worden van de trend die al jaren gaande is.

 

Het omslagpunt van de Laffer curve begint in zicht te komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIscovery is niet meer de discovery van weleer, net als History channel bijvoorbeeld.

Ik zie alleen maar Amerikaanse bullshit programma;s over troep verherkopen, materie dit, hebzucht zo..

Nou, opdoeken die troep graag, net als die MTV-hoe-verziek-ik-mijn-kinderen zenders.

nounou

ik denk dat er mensen zat zijn die hier graag naar kijken.

 

maar als we dan toch bezig zijn.

lazer dan met die regionale zender op.

en al die NPO shit. wat heb je daar nu aan

maar dat is mijn mening..

 

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nounou

ik denk dat er mensen zat zijn die hier graag naar kijken.

 

maar als we dan toch bezig zijn.

lazer dan met die regionale zender op.

en al die NPO shit. wat heb je daar nu aan

maar dat is mijn mening..

 

 

gr.

henk

Daar ben ik het helemaal mee eens @henk  :)

  • Like 1




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m7m101

Zo zie je maar.. Ieder zijn meug... Alleen gaat dit wel erg Off-Topic.. Dit topic gaat over het al dan niet verdwijnen van de Discovery Network zenders.. Gaan ze weg, of blijven ze? Dat is de vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit nieuwsgierigheid, ook gekeken naar discovery, om te zien, of die nog beeld geven. Ik kon amper 7 minuten kijken, vooraleer het programma onderbroken was, en na 20 minuten, gaf ik de brui eraan. Wat mij betreft, mag CD gans die zooi eraf gooien. Want nog meer betalen voor we onderbreken de reclame voor een streepje programma: nee dank U!

 

Daarom neem ik altijd in de nacht van discovery op want herhaling in nacht heeft nog geen 3min totale reclame, dat is dus nog om tedoen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nounou

ik denk dat er mensen zat zijn die hier graag naar kijken.

 

maar als we dan toch bezig zijn.

lazer dan met die regionale zender op.

en al die NPO shit. wat heb je daar nu aan

maar dat is mijn mening..

 

 

gr.

henk

Het journaal is inderdaad het enige wat nog een beetje zinnig is, voor de rest kijk ik nooit naar NPO.

Maar ontopic:

 

Wat al is gezegd, het was slechts een storm in een glas water.

...wat trouwens aanzienlijke schade kan geven in de buurt van je laptop. ;)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Storm in een glas water?

Hoezo?

Op de site van Canal Digitaal staat dat voorlopig de Discovery zenders nog worden doorgegeven.

Wat is voorlopig?

Een week, maand of langer?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discovery reageert

 

AMSTERDAM, 1 mei 2017 – De reacties die we hebben gekregen naar aanleiding van het besluit van Delta om onze zenders uit het basispakket te halen, zijn hartverwarmend. We weten dat we veel fans hebben in Zeeland, maar dit hadden we niet verwacht. We willen hierbij dan ook graag alle Zeeuwse kijkers bedanken voor hun steun.

Discovery Channel en Eurosport zijn al meer dan 25 jaar overal in Nederland beschikbaar in het basispakket en dat blijven ze wat ons betreft ook. Het basispakket van Delta bestaat in totaal uit 62 zenders. Onze zenders doen het in Zeeland bovendien erg goed: qua marktaandeel staat Discovery Channel op de 6e plek, TLC op de 14e, Eurosport op de 15e en ID op de 20e plek van meest bekeken zenders (bron: SKO jan-april 2017, 6+). De massale reacties van onze kijkers in Zeeland onderstrepen dit ook.

Een onderdeel van de berichtgeving in de (sociale) media is de prijs die Discovery Networks vraagt voor de doorgifte van haar zenders. Hoewel wij nooit uitspraken doen over lopende onderhandelingen zien wij ons gedwongen hier een toelichting op te geven.

Er is geen sprake van een verdubbeling van de vraagprijs van onze kant. We hebben de afgelopen jaren op diverse fronten geïnvesteerd in onze zenders met veel nieuwe series en exclusieve (sport-)content. Dit alles met als doel nóg beter bij de wensen en behoeften van onze kijkers aan te sluiten.

Ook de vraag of onze zenders in een extra pakket opgenomen kunnen worden, komt voorbij. Het klopt dat Discovery de basiszenders, waaronder Discovery Channel, ID, TLC en Eurosport, niet beschikbaar wil maken in een extra pakket. Wij willen dat deze beschikbaar blijven voor iedereen in Nederland, inclusief onze kijkers in Zeeland.

Voor alle duidelijkheid: onze zenders zijn in al die jaren nooit ergens ‘op zwart’ gegaan. De zenders van Discovery Networks Benelux blijven vanzelfsprekend beschikbaar via alle andere providers in Nederland, waaronder KPN, Ziggo en Tele2. Eurosport-liefhebbers kunnen bovendien altijd en overal terecht voor live sport op de Eurosport Player.

We willen niets liever dan tot een oplossing komen, zodat ook onze Zeeuwse fans kunnen blijven genieten van onze mooie (sport-) programma’s.

 

Bron: Discovery Networks

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees ik nu; "sorry voor de ophef, maar wij van Discovery network proberen meer geld te verdienen aan de kijkers en providers maar hebben onze neus gestoten en komen hier op terug met de staart tussen onze benen"?? :D

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En behoort Ziggo toevallig indirect tot het Discovery concern?

 

En is het niet toevallig, dat wat er nu speelt ook bij andere providers in omliggende landen aan de orde is geweest?

 

Ik geloof geen woord van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...