Ga naar inhoud


Mogelijk geen Eurosport, Discovery en Animal Planet meer per 1mei 2017


Noordzee

Aanbevolen berichten

keken jullie er wel eens naar?

Ik mag er graag naar kijken ja en Science in HD is zeker leuk.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik verlang gewoon terug naar een oude hark antenne, dus analoog. Als dat er was scheelde het een hoop gedoe. Het medium televisie was toen meest informerend en soms vermaak. Overdag tijd over voor andere zaken.

 

Een aantal bijzondere mensen zoals Muntjewerff ging ver over de landsgrenzen om dan belabberd beeld te hebben, het had wat, anderen hier moesten het doen met Duitse, Belgische of Engelse zenders. Tv kijken was een soort uitje.

Nu worden zenders digitaal door onze strotten geduwd al dan niet tegen forse betalingen met ellenlange ongevraagde reclames. Betaal je niet, geen beeld. En nu veel gedoe dus met Discovery zenders.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nu worden zenders digitaal door onze strotten geduwd al dan niet tegen forse betalingen met ellenlange ongevraagde reclames. Betaal je niet, geen beeld. En nu veel gedoe dus met Discovery zenders.

Wanneer er geen klanten (meer) zijn , lost het probleem van hoge prijzen meteen op grinning-smiley-002.gif  

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vwb de Olympische spelen:

 

Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken dat we die zullen missen, de BBC gooit dan weer die tientallen Red Button-zenders -vele in HD- op de 28,2E FTA.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eens even afwachten hoe de prijzen bij Joyne komen te liggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne gaat wel van start nadat bij menigeen het jaarlijke vakantiegeld binnen is.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne gaat wel van start nadat bij menigeen het jaarlijke vakantiegeld binnen is.

 

Dat is hier al uitgegeven :-)

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenders zijn nog steeds beschikbaar en gisteren ook de nieuwe nieuwsbrief van CD ontvangen

Wat mij verbaasde was dat er in deze nieuwsbrief met geen woord gerept werd over de stand van zaken

rond de onderhandelingen met de Discovery groep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mededelingen kunnen de onderhandelingen schaden en de tegenpartij in de kaart spelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verlang gewoon terug naar een oude hark antenne, dus analoog. Als dat er was scheelde het een hoop gedoe. Het medium televisie was toen meest informerend en soms vermaak. Overdag tijd over voor andere zaken.

 

Een aantal bijzondere mensen zoals Muntjewerff ging ver over de landsgrenzen om dan belabberd beeld te hebben, het had wat, anderen hier moesten het doen met Duitse, Belgische of Engelse zenders. Tv kijken was een soort uitje.

Nu worden zenders digitaal door onze strotten geduwd al dan niet tegen forse betalingen met ellenlange ongevraagde reclames. Betaal je niet, geen beeld. En nu veel gedoe dus met Discovery zenders.

 

Ja, qua hobby was ik ook een TV-DX-er. Maar vergis je niet, als je echt een aantal van de programma's uit die tijd ziet dan denk je al gauw "hoe hebben we dat flauwe gedoe in Godsnaam zo leuk kunnen vinden?" Kijk af en toe maar eens naar ONS. Even leuk maar het gaat al heel gauw stierlijk vervelen.

 

En Rijn Muntjewerff? Ach ik heb hem wel bezocht o.a. als hoofdredakteur van de Benelux DX club maar ook als klant die wat antennes van hem kocht. Aardige man hoor, ik zal er geen kwaad woord over zeggen. Maar tv kijken was voor hem geen hobby, het ging uitsluitend om de prestatie van het hebben gezien van een verre zender, al waren het soms maar enkele nauwelijks herkenbare en niet synchroniserende strepen. Ik deed ook aan DX maar voor mij was de hoofdzaak dat ik als resultaat een aantal uren naar de Britse, Franse, Zwitserse, DDR of Deense Tv kon kijken, echt naar programma's, om eens te zien hoe tv er daar uit zag voor de eigen bewoners. Daar kwam hij nooit aan toe, hij sprak ook nauwelijks iets van vreemde talen. Dus helemaal vergelijkbaar is het niet.

 

En ik kan toch moeilijk zeggen dat ik vroeger met besneeuwde beelden van Duitsland 1, 2 en later dan nog 3 (wonend in midden Brabant) beter vind dan nu met misschien wel 20 of meer Duitse zenders zonder reclame en in absoluut perfecte HD kwaliteit. Ook de BBC is nog zonder reclame en de VRT zit verplicht in onze pakketten zodat we die eveneens perfect en eveneens zonder reclame kunnen zien. En ITV was destijds via de antenne ook al met reclame doorspekt.Het is onze geldgeilheid die ervoor zorgt dat wij Jantje met de korte achternaam zijn en op BVN na eigenlijk niets reclameloos mogen zien. De landen om ons heen doen het doorgaans veel beter.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De zenders zijn nog steeds beschikbaar en gisteren ook de nieuwe nieuwsbrief van CD ontvangen

Wat mij verbaasde was dat er in deze nieuwsbrief met geen woord gerept werd over de stand van zaken

rond de onderhandelingen met de Discovery groep. 

 

 

Het persbericht en de e-mail van CanalDigitaal zijn inmiddels bijna een maand oud.

Wel apart, dat eerst uitgebreid de publiciteit wordt gezocht en dat er daarna een langdurige mediastilte is aangehouden. 

 

Komt voor mij wel goed uit, ik kan mooi de Giro blijven volgen.....

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...