Gast Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 Ondanks veel gelezen te hebben durf ik nog niet een andere cam of zenderlijst te programmeren in mijn humax 5400z.Maar ja eens moet toch de eerste keer zijn. weet iemand of er risico's aan verbonden zijn? Zou iemand mij kunnen vertellen of er ergens een duidelijk stappeplan te vinden is?
prutsie Geplaatst: 16 januari 2002 Geplaatst: 16 januari 2002 1/zenderlijsten (settings) is geen enkel probleem. dit kan je zonder meer doen.<p>2/andere software (pluscam) in je ontvanger zetten. Als je humax al is voorzien van alternatieve software, dwz. dat de bootstraploader al is vervangen, de zogenaamde patch. dan is ook dit geen enkel probleem. Is je ontvanger niet gepatcht, zet er dan GEEN andere software in, maar laat de ontvanger eerst patchen !!! zelf doen kan wel, maar is duurder dan laten doen, en je MOET de kennis wel hebben.<p>3/stappenplan is er eigenlijk niet, maar kijk gewoon eens op de linkpagina van deze site. hier vind je wel een linkje voor je hummertje.<p>succes Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten