Penoza Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Hallo ik heb de volgende vraag. Ik heb een VU+ Zero met openpli en cccam. Ik heb een orginele smartcard van Canal Digitaal die werkt perfect nu kan ik via internet een hd+ smartcard kopen. Heeft iemand ervaring of deze ook gewoon gaat werken met ccam(softcam)? Alvast bedankt
digitaal kijker Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 Ik weet dat die perfect werkt via oscam (de zwarte 02kaart) maar cccam nooit ermee gebruikt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
edbe Geplaatst: 9 mei 2017 Geplaatst: 9 mei 2017 hier werkt het met Oscam. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 10 mei 2017 Geplaatst: 10 mei 2017 de nieuwe smartcard, als je die tenminste bedoeld, werkt met gbox en niet met oscam klik voor de smardcard types hier Come Back Josh Rouse
Penoza Geplaatst: 10 mei 2017 Auteur Geplaatst: 10 mei 2017 Ok iedereen bedankt ik ga me er eens in verdiepen.
daf_driver Geplaatst: 10 mei 2017 Geplaatst: 10 mei 2017 Hallo forummers, ik wil even aanhaken. Ik overweeg de aanschaf van VU+ Solo 4K met een CDS (oranje) smartcard EN een HD+ smartcard. De CDS kaart zal ik wel aan de praat krijgen met Oscam, maar gaat het ook werken met beide kaarten tegelijkertijd, maw zonder dat ik kaarten moet wisselen? Garoet VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Tonskidutch Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 zoals geschreven als je de nieuwe HD+ smartcard wilt gebruiken zul je iets anders moeten gebruiken dan oscam... je kunt echter een CI CAM (one4all 2.2 - 2.4) met Oscam ernaast laten werken opdat je de combinatie van smartcards kunt gebruiken Come Back Josh Rouse
daf_driver Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 De hd+ smartcard HD01 en HD02 zouden moeten werken in OScam las ik net VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
daf_driver Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 De hd+ smartcard HD01 en HD02 zouden moeten werken in OScam las ik net klik voor de smardcard types hier VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
daf_driver Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 met? VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Tonskidutch Geplaatst: 12 mei 2017 Geplaatst: 12 mei 2017 daf_driver die link heb ik toch al in post 4 gegeven... als je van iemand in de bay een oude HD+ kunt overnemen kun je met oscam werken overigens gbox is ook geen grote kunst Come Back Josh Rouse
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen