Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Joop001, die daden op het gebied van hun klanten inlichten ontbreken tot op heden.

Men had het eerst over een start in april, toen juli, moor zo te zien weet men vandaag nog niet wanneer in juli gestart wordt.

 

Er is alleen nieuws van derden, die al dan niet uit naam van Joyne spreken.

 

Duidelijk is, dat het niet goedkoop wordt, afgaand op dat nieuws van derden.

100 euro voor een module met kaart, 30 euro registratie en de pakketprijs vooruit betalen, vanaf 30 euro voor 1 maand of 60 euro voor 3 maanden.

 

Extra kaart, 100 euro voor een module, 30 euro registratie? en 5 euro per maand.

 

In mijn geval zou overstappen van CD naar Joyne  voor 3 kaarten 300 euro kosten, waarbij ik op dit moment een kaart met smartwi deel voor 2 ontvangers.

Bij Joyne gaat dat niet, dus dan heb ik 4 kaarten nodig voor 4 ontvangers.

Dan wil ik ook nog opnemen, wanneer dat zenders op 2 verschillende transponders zijn heb ik eigenlijk nog een extra CI module nodig.

 

Dus omschakelen is 3 x Ci+ 3 x registratie + 3 x voor 1 maand vooruit betalen geeft 3 x 100 + 3 x 30 + 1x 30 en 2 x 5 (Voor 1 maand) = € 430,--

Door het ontbreken van de smartwi komt daar voor de 4e ontvanger nog eens € 135 bij.

 

maar dan heb ik wel 1 maand beeld.

 

Mocht ik het fout hebben, dan is dat dankzij de informatie die Joyne (niet) met ons deelt.

Met de nadruk op "als" cd de kaarten uitfaseerd of bij een defecte je een nieuwe ci+ moet kopen, zal het je ook een duit kosten.

Voor cd abonnees met een kaart, is het voordelig.

Maar voor nieuwe klanten, is het misschien het afwegen waard, als men enkel de publieke en de pretzenders wil zien.

Maar iemand die bvb 3 modules nodig heeft, zal bij cd al 60€ meer aktivatiekost betalen. Onder voorbehoud dat de joyne en cd prijzen juist zijn.

Neemt men jaarprijzen, dan ben je bij joyne ook goedkoper. En ik zal bij joyne geen 5€/maand moeten betalen voor hd, wat ik nu wel heb bij cd.

Voor de filmliehebbers is joyne momenteel niet interesant.

Sportliefhebbers en vooral degene die van voetbal houden, hebben veel over om hun sport te zien. En daar kan joyne een vooordeel halen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk dat het overgrote deel schotel bezitters alle argumenten hier niet eens weten. Ik bedoel dat de grote groep buitenlanders die graag naar hun eigen zenders willen kijken. Denk je dat die problemen hebben met een ingebouwde kaart ? Of dat ze niet kunnen delen via smartwi ? Op dit forum zitten mensen, die sat kijken en mogelijkheden benutten, waar de meesten nog nooit van gehoord hebben. Wij de wat gevorderde gebruikers lopen tegen problemen aan, met onze linux ontvangers. Al die anderen met hun cd bakkie zal het een biet zijn, als ze het al allemaal weten. Deze groep zal ivm extra kosten ook niet snel overstappen lijkt mij. Alle opmerkingen over te duur vind ik, zelfs als bijstander, zwaar overdreven. Ik betaal 21,95 en krijg daar een redelijk pakket voor. Vertel mij maar waar het goedkoper kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee beste erwinnaar

Op de tweede kaart krijg je hetzelfde pakket als op de hoofdkaart maar hoger dan het familiepakket krijg je niet op de extra kaart. Je kunt wel extra pakketten op je tweede kaart nemen zoals bijv. de sportkanalen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week volgt er weer één. Ik kan bijna niet wachten :-)

 

(alleen al vanwege het commentaar hier).

  • Like 2

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Naar mijn ervaring met deze mensen behoren ze tot de laatste groep.

 

Alvorens te oordelen, eerst maar eens afwachten wat de toekomst ons brengt.

Hier spreek je jezelf tegen. Welke ervaring heb jij dan die wij nog niet hebben kunnen waarnemen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn voldoende bedrijven die het wel lukt het goed te plaatsen, het is een kwestie van de juiste instellingen gebruiken.

 

Gelukkig komen bij de meeste bedrijven, nieuwsbrieven en reclame in mijn Gmail account prima aan, soms gaat het wel eens mis en dan is het "het heen en weer scrollen" of weg gooien.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07

 

Waarom vindt jij dat ik mijzelf tegenspreek?

 

Dat ik in verschillende situaties en settings met meerdere personen van de initiatiefnemers persoonlijke ervaringen heb opgedaan, mag je gerust weten. De ervaringen die ik daarbij heb opgedaan zijn alleen maar positief. Aan de hand daarvan heb ik een oordeel uitgesproken over hoe ik hen typeer.

 

Op basis van mijn ervaring, wat ik zie hoe men bij andere projecten werkt. Hoe men zich inzet voor lokale initiatieven bereidt is om kennis (zonder daarbij een zakelijk belang te hebben) te delen. Maar ook als klant. Is die dusdanig dat ik mijn typering kan verdedigen. Het zijn geen verkopers met vlotte babbel, maar lege hulzen. Het zijn verkopers die doen wat ze beloven (veelal meer dan dat). Het zijn mensen van niet lullen maar poetsen. Wat een ander doet, denkt en vindt prima maar ik wil m'n zaakjes netjes hebben voordat ik het de wereld in schop.

 

Tuurlijk zal en kan niet alles een 10+ hebben, maar de intentie is er zeker wel. Dus ja ik ben positief gestemd over hen. Wil niet zeggen dat ik met alles het eens ben (hoeft gelukkig ook niet). Dat is ook wel bekend.

 

Maar het zo ongenuanceerd be- en veroordelen alleen maar omdat het niet gaat als sommigen willen en/of denken dat het moet gaan, vind ik jammer en niet gepast. Naar mijn mening geeft het ook wel de mate van ervaring deskundigheid weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom vindt jij dat ik mijzelf tegenspreek?

 

Dat ik in verschillende situaties en settings met meerdere personen van de initiatiefnemers persoonlijke ervaringen heb opgedaan, mag je gerust weten. De ervaringen die ik daarbij heb opgedaan zijn alleen maar positief. Aan de hand daarvan heb ik een oordeel uitgesproken over hoe ik hen typeer.

 

Je sprak dus over ervaring die wij nog niet hebben. Maar daar heb je nu antwoord op gegeven, waardoor je opmerking voor mij duidelijker is geworden. En daarmee begrijp ik nu ook je tweede opmerking.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de filmliehebbers is joyne momenteel niet interesant.

Sportliefhebbers en vooral degene die van voetbal houden, hebben veel over om hun sport te zien. En daar kan joyne een vooordeel halen.

 

Joyne heeft alleen nederlands voetbal, waar cds ook buitenlands voetbal heeft, dus ook daar zijn ze eigenlijk niet interessant genoeg voor een overstap. Wel nog een bericht gelezen dat ze met Ziggo sport bezig zijn, maar bezig zijn is nog niet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Joyne wil kunnen wij wel even een testbeeld of graphic, looptekst etc. naar 9° oost oplinken. Dan is er in ieder geval wat te zien.

Als je nou lef hebt prik je MBC even door. :D

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...