Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Pagina 111 hier is bijna weer gevuld. Weer een druppel info erbij.

Ben benieuwd hoeveel pagina's erbij komen als er echt wat gebeurt. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb geduld.
Joyne komt voor Kerstmis. Van welk jaar zegt het gerucht niet  :wink:

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eduard07, bedankt voor de verduidelijking naar Kiekiek.

 

Wat betreft keuzes maken dat is afhankelijk van de persoonlijke situatie. Voor instappers is Joyne denk ik een hele goede optie. Evenals voor hen die door Europa reizen (en dat zijn niet alleen vakantiegangers).

 

Daarnaast heb je bij Joyne op "kaart 2 etc hetzelfde beeld als op "kaart" 1. Zijn de kosten daar lager van. Ga eens kijken hoe dat zit bij CD? Daar is dat in heel veel situaties niet zo. Maak voor die situatie s eens een rekensom. Dan zal je zien dat het investeren in overstap wel loont.

 

Daarnaast maar dat is al door anderen geconcludeerd als CD stopt met de kaarten (waarmee men al bezig is die uit te faseren, want ze verkopen al geen losse nieuwe meer. Dan ben je bij Joyne zeker niet slechter af (afhankelijk van zender verlangens).

 

In de huidige situatie waarbij er nog een grote groep met losse kaarten is, snap ik je stelling Kiekiek. Maar er zijn ook een heleboel andere situaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pagina 111 hier is bijna weer gevuld. Weer een druppel info erbij.

Ben benieuwd hoeveel pagina's erbij komen als er echt wat gebeurt. 

 

Zat gisteren wat verhalen te lezen van Delta Radio en Radio Marina, daar begint die hele Joyne klucht steeds meer op te lijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de huidige situatie waarbij er nog een grote groep met losse kaarten is, snap ik je stelling Kiekiek. Maar er zijn ook een heleboel andere situaties.

 

De gemiddelde consument wil gewoon snel en makkelijk beeld en het liefst zo goedkoop mogelijk. Voor een bedrag lager dan de CI+ van Joyne heb je 4000 zenders in huis. Plug & Play. Wat denkt Joyne daar aan te veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De officiele startdatum van Joyne is 1 augustus 2017.

 

 

Waar baseer jij dit op, graag bewijzen op tafel.

99% van de mensen hier, zit  in een glazen bol te staren, hebben nog niet door dat dit bij kermisattracties hoort en dit is dus allemaal flauwe kul.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat gisteren wat verhalen te lezen van Delta Radio en Radio Marina, daar begint die hele Joyne klucht steeds meer op te lijken.

 

Maar in die tijd waren geruchten over zeezenders nog echt spannend.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Joop, wanneer je nog geen schotel hebt kan je nu kiezen tussen CD en Joyne.

Ieder moet dan voor zich uitmaken welke zenders belangrijk zijn, sport,  of educatieve en culturele programma's.

 

voor CD abonnees wordt het overstappen een kostbare zaak en zal in heel veel gevallen gepaard gaan met extra beperkingen, welke ze nog niet hadden bij CD.

 

Voor mij zou het betekenen dat de functionaliteit van mij Vu+ ontvangers beperkt wordt.

En hoe zit het met de klassieke zenders bij Joyne?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

En hoe zit het met de klassieke zenders bij Joyne?

Ik vermoed dat Joop dit even moet navragen bij iemand in Siegerswoude.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat idee van een extra zender bij een basispakket nemen, is een uitstekend idee. Dat zou voor mij een reden zijn om over te stappen naar Joyne, hetgeen ik tot nu toe, en wat we tot nu toe weten, nog niet doen.

Ik heb al jaren lopen te zeuren bij Canaal Digitaal of het niet mogelijk was 1 of 2 zenders (Syfy/HBO) voor een paar euros per zender op te nemen.

Nee, ik moest een entertainment pakket nemen, met een gros zenders er bij, waar ik nooit naar kijk. Trouwens SyFy is er nu toch van af, dus niet interessant meer voor mij.

Als Joyne voor 2 euro per maand 1 zender facultatief toe zou kunnen voegen, dan weet ik het wel.

Misschien een idee voor een enquete, om te zien of dit idee levensvatbaar is voor Joyne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees

 

In de komende periode is het complete zenderpakket bekend. Dus nog even geduld.

 

Overstappen zal met kosten gepaard gaan. Dat is helaas meestal zo. Echter er zijn situaties waarin dit wel degelijk kan lonen. Daar zal van situatie tot situatie naar gekeken moeten worden. Wat daarbij een prima ondersteuning kan zijn is objectieve hulp op een neutraal forum.

 

Wat betreft een reis naar Siegerswoude, ik ga nu geen mensen lastig vallen die meer dan genoeg te doen hebben. Als het antwoord binnenkort voor iedereen beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overstappen zou (imho) niet gepaard moeten gaan met extra kosten.

Bedrijf moet blij zijn met jou als klant.

En ook voor nieuwe klanten is Joyne duurder dan Canal Digitaal.

En dat maakt dus satelliet-TV nog steeds de duurste manier van TV kijken​.

 

Trouwens, waar willen ze die nieuwe klanten vandaan halen?

Of trekken ze gelijk ook een blik TV-loze klanten open?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...