Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Alex1970

Kosten van de kaart die je overneemt?

Inhoud vh Joyne pakket light, jou te min?

Niet te min, slimme zet, daar is met het wegvallen van het settopboxpakket vast wel vraag naar.

Maar qua aantal zenders (ik gok op minimaal 26 zenders) is er geen vergelijkbaar abonnement bij Canal Digitaal.

Alleen Digitenne (€9,95/maand) komt dan qua zenders in de buurt, maar da's geen HD.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@kiekiek, Joop001 is helemaal geen " jullie van Joyne", maar een discipel die mondeling iets is meegedeeld van iemand die weer dichter bij Joyne zit. Joop001 lijkt nu alweer meer te weten dan Totaaltv. 

 

Niet lullig bedoeld, maar heeft "Joop001" contact met "commentaar" via PB ?

 

Ik zie dat "commentaar" regelmatig online is, daar is niks mis mee, maar een bron is wel zo netjes, ook als het van "commentaar" is.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo steeds later? Zoals gemeld de eerste beelden streefdatum 13 juli as. Op dit moment geen aanleiding voor uitstel.

 

Hopelijk zullen velen een mooie vakantie hebben, waarbij genoten kan worden van het fta beeld van Joyne. Kan men het mooi uitproberen en een keuze maken.

 

Ik neem aan dat het ook een testperiode is, het zal mij niet verbazen dat sportevenementen tijdelijk even achter de decoder gestopt worden om gedonder te voorkomen, dan heb je ook een testsignaal waarbij de diverse apparatuur, ook bij de mensen thuis of op vakantie getest kunnen worden en dealers eventueel de apparatuur kunnen aanpassen.

 

Ik neem aan dat de dealers een vrij te gebruiken CI+ module gebruiken, anders kunnen ze niets testen en laten zien om te kunnen verkopen.

 

Bij CDS ging de kaart ook tijdelijk volledig open, je had een X aantal dagen om je abonnement in orde te maken, maar dat zal wel in de prijs verwerkt zijn, ik denk dat Joyne zoiets ook zal gaan doen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joop001 mag best aan bronbescherming doen.

De tijd zal het leren.

 

Laat tot het zover is eenieder zijn berichten op waarde schatten, naar eigen goeddunken.

En er bij voorkeur het zwijgen toe doen. De meeste reacties hier dragen weinig meer bij dan een eigen mening.

aangepast door Prawo
  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

het zal mij niet verbazen dat sportevenementen tijdelijk even achter de decoder gestopt worden om gedonder te voorkomen,

 

Dan zijn er niet veel die op zo'n  moment kunnen kijken. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satwatcher

Over alles is te onderhandelen. Dus als jij niet bij onderhandelingen betrokken ben geweest of inzage in/weet heb van contracten is het een aanname. Ik weet alleen hetgeen mij door de betrouwbare bron is gemeld. Aan hetgeen mij is medegedeeld twijfel ik niet. Dus tot nader bericht ga ik uit van de 13-de as met in ieder geval NPO en ieder geval niet de erotische content.

 

Degenen die daar aan willen twijfelen prima. Zij die willen afwachten wacht af. Maar Joyne en haar initiatiefnemers diskwalificeren zonder aanleiding, alleen maar omdat dingen anders geschieden dan naar oordeel van enkelen zou moeten is denk ik ongepast.

 

Maar goed we zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent ook niet bij onderhandelingen tussen partijen geweest. Dus is het wat jou betreft een uitspraak die eveneens op een aanname is gemaakt. Of Joop moet het pseudoniem van één van de vijf uitvoerende personen binnen de organisatie van Joyne zijn.

 

Ik betwist ook niet dat 13 juli een streefdatum is. Ik denk dat je met timmermanpreciesie daarmee een thuisklusser genoemd kan worden.

 

Ik concludeer alleen dat de NPO in een zeer lastige positie kan komen als de zenders ongecodeerd in heel Europa te ontvangen zijn. Niet Joyne als deze daar toestemming voor krijgen. Wel de NPO als ze die toestemming geven. Waarom denk je dat de NPO in de periode dat men nog voor satellietdistributie aan M7 betaalde niet FTA maar FTV uitzond?

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dag van vandaag is het simpel om bvb programmas van eigen productie ( die ze bvb op bvn tonen) fta uit te zenden en anderen een beeld (laten) doorsturen met iets als: "dit programma is niet geschikt voor u regio".

Ik heb dergelijke al gezien bij andere fta zenders op de astra2 satelliet.

Maar ja, het is goed mogelijk dat ze programmas fta mogen uitzenden op bvn, maar niet via hun platform,

Want dan kan je de vraag stellen, waarom zenden ze hun eigen producties niet fta uit?

Mocht er zoiets bovenstaand komen, dan kan je ook bij dit beeld je materiaal voor joyne testen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is technisch mogelijk. Maar ik denk niet dat de NPO voor een beginnende provider met nul klanten veel tijd, mankracht en dus geld gaat steken in een separate aanvoer voor enkele dagen om testuitzendingen van Joyne mogelijk te maken. En ook denk ik niet dat Joyne tijd, mankracht en dus geld hierin gaat steken. Zeker niet omdat de uplink en aanvoer niet in eigen beheer is.

 

En dat een organisatie als BBC dat wel kan bij distributie van kanalen op Astra 28.5 is totaal anders. Groter daadwerkelijk huishuidenbereik en hogere budgetten.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voetbal zenders FTA gedurende 2 weken?

Misschien 2 uur voordat die zenders de stekker uit het patch panel trekken, en daarna het gat met purschuim dichten.

ROFL, geweldig mooi gezegd

 

Het schrijven van de mogelijke startdatum van joyne, doet me denken aan veel jaren terug aan dream multimedia, die ook steeds de datum van de dreambox uitstelde en menigen ook dacht:"wordt niks". En zie wat er van gekomen is.

Misschien zal joyne met uitstel van startdatum even succesvol zijn als dream multimedia destijds.

Ik zit nog altijd te wachten tot ze die Goliath op de markt gaan brengen. :crazy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conclusie: alles blijft gewoon open tijdens de proefperide. Dat is "part of the deal" met Joyne.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...