Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Dat record zal in ieder geval niet ver weg zijn.

Ook ik zit te genieten van alle reacties, wat er uit blijkt? We zijn gewoon allemaal ontzettend nieuwsgierig! We kunnen eigenlijk niet wachten dat er rond de 13e ineens beeld komt op 9E. Om dan weer lekker door te gaan met mopperen over bandbreedte, etc. Gewoon heerlijk leesvoer, ga zo door! Maar ondertussen zitten we op dit forum wel ontzettend veel gratis reclame te maken voor Joyne.

Ik verheug mij nu al om te gaan zeuren over de bandbreedte, al hoop ik niet dat Joyne onder dat van CD gaat. Ze willen toch concurreren?

 

Ondertussen heeft, het nog niet eens bestaande, Joyne er toch voor gezorgd dat ik een rotor heb aangeschaft. Ik ben zeer benieuwd.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er werden ook geruchten verspreid dat joyne internet en voip telefonie ging aanbieden via deze satelliet.

Daar wordt nog minder over gecommuniceerd?

Zou interesant kunnen zijn, maar zie dat dergelijke apparatuur al snel 600€ en meer kost.

Of ze gaan het misschien in een huurformule aanbieden?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu beste mensen, Joyne is geen hoax. Wacht nu gewoon nog een paar dagen af. Dat er mensen met belang in/bij CD. Dat heel hard hopen dat zal. Maar Joyne komt. Streven is nog steeds de 13-de as.

 

Het klopt dat Joyne samen met Tooway een internet en telefonie aanbod heeft

Dit gaat ook over 9e. Hier is ook al over gesproken in dit draadje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt in ieder geval wel op een hoax aangezien ieder gezond startend bedrijf al klanten aan het werven zou zijn. Er is totaal geen communicatie vanaf Joyne zelf. Daarnaast is zo´n beetje iedere vakantie ganger al op pad, dus ook daar gemiste kans. Overwinteraars verhuren veelal hun huis dus hebben jaar abo, ook daar gemiste kans aangezien de schotel installatie ruim voldoet voor 23.5 en daardoor geen interresse voor een andere provider die een extra investering met zich meebrengt.

 

Het moet bijna wel een hoax zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Her en der lees ik al geruchten dat Joyne een hoax schijnt te zijn.

Word dan wel een dure hoax :cool: . Anyway als het dus mogelijk is om sat met internet te combineren in een flexibel abonnement is het misschien toch wel aantrekkelijk voor mij.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter vergelijking bij cds: basispakket 20 euro plus Eredivisielive 1 en 3 15 euro maakt totaal 35 euro.

 

Ik blijf mijn € 10,- pakketje wel houden, aan sport kijken heb ik totaal geen behoefte.

 

Ieders wens is anders, dus er is geen voordeligste manier, nou ja, van de betaalde satelliet af gaan is altijd nog een optie.

 

CDS had vroeger een mooie promo, "Er hangt iets moois in de lucht", maar of dat nu nog op gaat?!

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Joyne is een initiatief van techneuten.

 

Men heeft, zo te zien, verzuimd een verkoper in dienst te nemen.

Wanneer je over 2 dagen in de lucht bent en je website is nog steeds een min of meer dode link, moet je niet verbaasd zijn, wanneer heel het internet je niet serieus neemt.

Een rondje over de verschillende site's geeft overal hetzelfde beeld.

De toekomstige klandizie tast in het donker.

 

Je marketing uit handen geven aan lieden die "van horen zeggen" uitlatingen doen is dan geen goede zaak.

Op de vraag aan deze "apostelen" of je rechten mag ontlenen aan hun uitspraken volgt slechts een doodse stilte.

 

Joyne kan een serieus initiatief zijn, maar de beginnersfouten die ze maken weerspreekt dat.

 

Iedereen weet iets te vertellen over Joyne, alleen Joyne zelf zwijgt in alle talen, een gemiste kans!

 

Wat verwacht men wanneer ze in de lucht zijn? Dat het storm gaat lopen?

Hoe moet de consument weten dat Joyne in de lucht is?

 

Op vakantie is ondertussen "tout Ollande", die komen dit jaar geen abonnement meer afsluiten.

Het flexibel abonnement heeft een dik prijskaartje, Canaldigitaal speelt al in op meer flexibilisering.

 

Geen radio kanalen, iets wat de expat zeker zal missen.

De regenreserve en ontvangst in Zuid Europa zal zich moeten bewijzen bij Symbool rate 30.000 FEC 5/6.

(Zelfs dat is niet officieel bekend 2 dagen voor de eerste uitzending.)

 

Op vragen hoor je alleen van zelf benoemde woordvoerders, dat ze mogen vertellen dat we geduld moeten hebben.

 

Ik vrees, dat Joyne straks geduld moet hebben wanneer ze op klanten wachten.

 

Ik sta neutraal tegenover een nieuwe provider, maar die zal zich wel moeten bewijzen.

Op Canaldigitaal valt zeker het nodige aan te merken, maar ik kijk dankzij Canaldigitaal al jaren ongestoord TV.

De enige bron waar ik bij Joyne waarde aan hecht is de website van Joyne, de conclusie hierover laat ik graag aan de lezer over.

 

Ik gooi mijn oude schoenen niet weg voordat er nieuwe schoenen zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne is een initiatief van techneuten.

 

Men heeft, zo te zien, verzuimd een verkoper in dienst te nemen.

 

En voila, dit is dus het hele probleem. Een techneut heeft geen kaas gegeten van verkopen. Thats it.

 

Joyne zal best wel in de lucht gaan komen, maar of het storm gaat lopen betwijfel ik echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voila, dit is dus het hele probleem. Een techneut heeft geen kaas gegeten van verkopen. Thats it.

 

Joyne zal best wel in de lucht gaan komen, maar of het storm gaat lopen betwijfel ik echt.

 

De fout die Joyne volgens mij maakt is dat mensen blij mogen zijn dat ze klant mogen worden, de realiteit is echter andersom.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...