Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Satelliet blijft wel het grootste zenderaanbod hebben...  Noch Kabel, noch IPTV van de internetproviders levert zo een rijk Duits, Engels en "ander" FTA aanbod op...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sverige,

Ik ben het helemaal met je eens.

 

En niet te vergeten de radio-stns (ik heb vaak Radio Nostalgie uit Frankrijk aanstaan en ook de scandinavische radio-stns; één komt er zelfs uit Lapland (Sami Radio) en ik luister ook graag naar NRK Folkemusikk.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het gaat om Nederlandstalige zenders, al dan niet met ondertiteling heeft Canal Digitaal zeker niet het grootste aanbod.
Dat wordt er bedoeld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve dan dat je voor een aantal FTA zenders via de kabel of via digitenne wel moet betalen.

 

Het medendeel van de forumgebruikers hier zal toch wel satkijker zijn?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het gaat om Nederlandstalige zenders, al dan niet met ondertiteling heeft Canal Digitaal zeker niet het grootste aanbod.

Dat wordt er bedoeld.

Zo bedoelde ik dat ook en in die tijd was er nog geen digitale kabel tv, zodat cds een flinke voorsprong had ... had!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne en CD moeten gewoon ALLES in minimaal HD uitzenden. Dat een app ook erbij komt is minimaal nodig om tegenstand te bieden. 

Voor de rest is satelliet tv gewoon superieur te noemen, zeker als ooit de markt opengaat wat betreft mogen afnemen van pakketten bij de buurlanden en of andere landen in Europa. 

 

Ik vraag me ook af of Joyne RTL8 op 8 gaat zetten.....snap amper waarom dat bij de providers niet het geval is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, maar wie het "kleine" niet eert....... etc etc

 

Bovendien denk ik dat je beter 100 000 klanten van 60 euro per jaar hebt, dan 20 000 van 180 per jaar... De vaste kosten en module met chip leveren bij dure en goedkope abonnementen evenveel op...  en een breed klantenbestand is beter voor de stabiliteit...

 

Maar ja, dat is dan weer economisch inzicht hebben uiteraard...

Maar jij wilt alleen  FTA en vindt de rest te duur. Dus ook je eigen redenatie sluit jou uit.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet welke investeerder achter Joyne zit, maar op de manieren hoe het aangeboden gaat worden en de bedragen die daarmee gemoeid zijn, vraag ik mij af of het ooit winstgevend zal worden, laat staan zonder verlies gaat draaien.

 

Het pakket is volgens mij voor de meeste interessant als 4 CI+ modules met abonnement wordt verdeeld onder 4 personen en dat het het hele jaar actief is om de kosten te kunnen drukken. Er zal ongetwijfeld in de AV staan dat het niet mag, maar dat valt toch niet te controleren.

 

Ik denk dat de meeste mensen met een triple LNB niet eens de moeite nemen om de schotel te draaien, misschien dat nog geen 1% dat uit nieuwsgierigheid dat zal doen, wat dat betreft hadden ze beter op 1 van de Astra satellieten kunnen gaan zitten, maar dat is hier al eerder besproken.

 

Dan het internet via de schotel, daar is nog geen bedrag over bekend gemaakt, maar zal beslist niet goedkoop zijn, daarnaast is een pakket nodig, maar de snelheid is ook afhankelijk van het aantal gebruikers.

 

De communicatie loopt tot nu toe via Facebook een website van een satellietblad en een paar mensen die op dit forum actief zijn, de website van Joyne ziet er al een tijd uit als een stil leven.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alle off-topic reacties van de afgelopen dag over internet verwijderd.

On topic, morgen is het 13 juli, de dag waarop volgens ...., wie? de proefuitzendingen beginnen....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De klok tikt verder, er is nog zoveel te zeggen, maar we weten niets meer, dit is de laatste dag.

 

Er is ook ergens 1 augustus geschreven, dus of het werkelijk vandaag al iets te vinden zal zijn is nog even een vraagteken, ik lees het wel.

 

Edit:

 

Het is vandaag de 12de, ik had in dit topic ook ergens de 13de gelezen, ik lees het wel.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we gewoon hun nieuwsbrief afwachten. Nu is het een pokerspel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...