Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ongelofelijk, er wordt zoveel onzin in dit draadje geschreven dat mensen berichten die 5 dagen geleden geschreven zijn met belangrijke informatie al niet meer weten.

Op 7 juli In bericht 1591 schrijft joop 001:
MBT uitblijven beeld:
Zover ik heb begrepen zal het nog een paar dagen duren alvorens er daadwerkelijk beeld zal zijn ikv "proef". Dat er nog geen beeld is heeft naar ik begreep te maken met het leveren van benodigde apparatuur. Streefdatum (zonder tegenvallers) is gesteld op de 13-de as. Dus voor een ieder die niet kan wachten hier is een datum onder voorbehoud.


In bericht 1598 schrijft joop 001:
Aanvulling op de datum vd 13-de, de "test" zal met de NPO zenders zijn.


En beste ceesv, zou jij zodra Joyne in de lucht is in de categorie "Satelliet TV" naast de onderwerpen "Algemene vragen", "Schotelpark", "CanalDigitaal" en "TV-Vlaanderen" daar ook het item "Joyne" aan toe willen voegen.
Dat lijkt me de meest geschikte plaats maar dat had je misschien zelf al bedacht.
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie nergens Joyne schrijven dat ze de 13e in de lucht komen.

Joop 001 is regelmatig gevraagd naar de bron voor zijn mededelingen, daar is geen afdoende antwoord op gekomen.

 

Joyne geeft niet thuis, er is pas plaats voor een eigen rubriek wanneer ze actief provider zijn.

 

Ik kan hier ook schrijven dat Joyne begint op Sint-Juttemis, maar of dat waar is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de meeste mensen met een triple LNB niet eens de moeite nemen om de schotel te draaien, misschien dat nog geen 1% dat uit nieuwsgierigheid dat zal doen, wat dat betreft hadden ze beter op 1 van de Astra satellieten kunnen gaan zitten, maar dat is hier al eerder besproken.

 

 

Joyne speelt verstoppertje ;)

 

Dat de investeerders dit accepteren is me een compleet raadsel, maar wellicht hebben ze zelf voldoende middelen om het e.e.a. te financieren.

 

Ze hebben een website waar ze niets mee doen. Communiceren naar de klant is zeer summier terwijl ze op hun website zelf aangeven regelmatig te gaan informeren via een Nieuwsbrief.

 

De grootste blunder is de keuze van de satelliet positie. Als je een website bouwt, wil je dat er bezoekers komen en met wat trucs kan je vindbaar zijn via Google, ben je wat slimmer dan sta je hoog in de Google ranking. De gemiddelde satelliet kijker met een vaste opstelling zal niet eens weten dat Joyne bestaat, zal de zenders ook niet tegenkomen bij een scan op Astra en als ze al ruchtbaarheid van Joyne krijgen hikken ze gelijk aan tegen het verdraaien van de schotel en de eerste aanloop kosten om over te kunnen stappen. En waarom zouden ze overstappen? Joyne heeft niet eens een toegevoegde waarde t.o.v. cds. Het eerste waar naar wordt gekeken is de prijs en het zenderpakket. Ze lijken wat goedkoper, maar blijft dat ook zo? Wat zenderpakket betreft leggen ze het compleet af  t.o.v. cds en dat terwijl het zenderpakket van cds de laatste jaren al flink versoberd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ceesv

Ik zou zeker niet wachten tot Joyne officieel op hun site aankondigt dat ze in de lucht zijn en dat er abonnementen afgesloten kunnen worden.
Dit draadje is nu al het meest chaotische draadje wat er ooit op sat4all heeft gestaan.
Het lijkt me dat zodra NPO 1-2-3 op hun transponder is de lucht is, het item "Joyne" geplaatst moet worden. Je kunt dan de verschillende onderwerpen over Joyne aanmaken.
In het begin zal vooral het onderwerp "hoe is de ontvangst van Joyne".
Velen gaan hun bevindingen plaatsen hoe de ontvangst van Joyne zal zijn met de verschillende schoteldiameters en locaties in Europa.
Daarna zullen vele andere onderwerpen volgen zoals de werking van hun CI-module, prijs kwaliteitsverhouding t.o.v. andere providers, het geboden zenderpakket, enz.
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk eens naar de website van Joyne, daar moeten we het mee doen.

Al het overige is van horen zeggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee cees, als ze inderdaad met zenders in de lucht zijn, is het niet meer van "Horen zeggen". Het is dan een feit.

En zodra Joyne is toegevoegd in het onderwerp "Satelliet TV", dan kan er eindelijk ook het onderwerp "Hoe is de Eutelsat 9e te combineren met andere satellieten".
Vele oplossingen zijn nu al her en der beschreven in dit draadje maar zijn door de bomen in het bos niet meer terug te vinden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne speelt verstoppertje ;)

 

Dat de investeerders dit accepteren is me een compleet raadsel, maar wellicht hebben ze zelf voldoende middelen om het e.e.a. te financieren.

 

Ze hebben een website waar ze niets mee doen. Communiceren naar de klant is zeer summier terwijl ze op hun website zelf aangeven regelmatig te gaan informeren via een Nieuwsbrief.

 

De grootste blunder is de keuze van de satelliet positie. Als je een website bouwt, wil je dat er bezoekers komen en met wat trucs kan je vindbaar zijn via Google, ben je wat slimmer dan sta je hoog in de Google ranking. De gemiddelde satelliet kijker met een vaste opstelling zal niet eens weten dat Joyne bestaat, zal de zenders ook niet tegenkomen bij een scan op Astra en als ze al ruchtbaarheid van Joyne krijgen hikken ze gelijk aan tegen het verdraaien van de schotel en de eerste aanloop kosten om over te kunnen stappen. En waarom zouden ze overstappen? Joyne heeft niet eens een toegevoegde waarde t.o.v. cds. Het eerste waar naar wordt gekeken is de prijs en het zenderpakket. Ze lijken wat goedkoper, maar blijft dat ook zo? Wat zenderpakket betreft leggen ze het compleet af  t.o.v. cds en dat terwijl het zenderpakket van cds de laatste jaren al flink versoberd is.

Ik vermoed ( maar cd zal daar ook wel op inspelen als ze willen concurreren) dat joyne is voor overwinteraars en recreanten.

Je kan dan maanden kopen en die opgebruiken waanneer je wilt.

De ontvangst is nu nog een onbekende, maar nieuwe recreanten gaan het misschien liever hebben, dat ze een schotel van 60 ipv 85 mee moeten nemen.

En wat kan de recreanten het schelen om op 9 of op 23 hun schotel af te stellen.

Het enige nadeel is, als recreanten ook willen genieten van duitse zenders op 19.

Maar voor bepaalden op hun camper is het maar een druk op de knop en de schotel richt zich uit.

Voor wie het manueel moet doen is het lastiger, en ook voor degene die ook tvv willen zien.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee cees, als ze inderdaad met zenders in de lucht zijn, is het niet meer van "Horen zeggen". Het is dan een feit.

 

En zodra Joyne is toegevoegd in het onderwerp "Satelliet TV", dan kan er eindelijk ook het onderwerp "Hoe is de Eutelsat 9e te combineren met andere satellieten".

Vele oplossingen zijn nu al her en der beschreven in dit draadje maar zijn door de bomen in het bos niet meer terug te vinden.

 

Voor schotel combinaties hebben we het schotelforum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook het mediamagazine gebruikt die termen niet voor niets.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...