Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Net het volgende binnen via de mail  .....................

 

Geachte JOYNE partner,

 

Het harde werken door onze afdeling Techniek wordt vanmiddag en morgen beloond met de doorgifte van een aantal zenders van JOYNE op de satellietpositie 9 graden oost(9B)

 

Dit betekent dat wij uiterlijk vanaf morgen met de testuitzendingen van JOYNE gaan starten FTA via transponder 11746. Iedere dag zullen er een aantal zenders meer te zien zijn. De enige zenders die wij niet FTA door kunnen geven zijn sport en erotiek.

 

Wij hopen jullie hiermee alvast geïnformeerd te hebben en mochten jullie vragen of opmerkingen hebben, dan verneem ik deze graag.

 

Met vriendelijke groet,

With kind regards,

 

Johrit Schellingerhout

Sales & Marketing

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie nergens Joyne schrijven dat ze de 13e in de lucht komen.

Joop 001 is regelmatig gevraagd naar de bron voor zijn mededelingen, daar is geen afdoende antwoord op gekomen.

 

Joyne geeft niet thuis, er is pas plaats voor een eigen rubriek wanneer ze actief provider zijn.

 

Ik kan hier ook schrijven dat Joyne begint op Sint-Juttemis, maar of dat waar is?

 

CeesV

 

Gezien het gegeven dat Joyne het eea nu per e-mail bevestigt mag denk ik duidelijk maken dat de door mij eerder gegeven info correct is.

 

Dat ik mijn bron alleen maar heb aangeduid met betrouwbare bron mag duidelijk maken dat ik dit heb gedaan om mensen in bescherming te nemen. Als deze mensen mij dat vragen en ik heb dat beloofd dan hou ik mij daar aan. Dat heet betrouwbaar zijn en loyaliteit. Ook al had Joyne het bericht nu niet bevestigt of was er een reden geweest dat het niet door was gegaan, dan had en zal ik nimmer deze mensen hun namen noemen.

 

Dat jij dan het nodig vind om een suggestie neer te zetten die verre van waar is, is jouw zaak. Maar laat mij daar buiten wil je. 

 

MBT alle anderen die van alles en nog wat roepen over inhoud van zenderpakket etc. Daar is al meer dan eens op aangegeven door verschillende bronnen dat daar nog niet een compleet antwoord op gegeven kan worden. Dat daar spoedig duidelijkheid op gegeven zal worden. Ik weet echt niet wat sommigen bezielt, maar ik weet wel dat er hele rare mechanismen hun werk hebben gedaan. Kom niet aan met dan had Joyne dit of dat moeten doen. Joyne heeft constructief steeds aangegeven dat er info zal komen (daar waar die het grote publiek aan gaat over businessplan etc gaat niemand iets aan en daar zal Joyne denk ik niet snel op ingaan en terecht)  en die is gekomen. Men heeft aangegeven dat de vakhandel een belangrijke schakel is. Dat is een belangrijke pijler . Dat het niet naar sommige hun zin is, dat zal. Maar respecteer in ieder geval een ander zijn keuzes. Zeker als degenen zelf hun eigen feestje betalen en niet zelf de mooie heer/dame uithangen en anderen hun rotzooi laten opruimen (zoals sommige andere providers doen...).

 

Ik wens ieder veel plezier met de komst en toekomst van Joyne.

 

Nu maar eens zien wie als eerste melding van beeld maakt en hoe laat.

aangepast door joop001
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

bij Totaal staat dat de test uitzendingen vandaag starten dus houd je schotel gereed :D

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee cees, als ze inderdaad met zenders in de lucht zijn, is het niet meer van "Horen zeggen". Het is dan een feit.

 

Zodra er beeld is, komt er een apart topic?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zodra ze als provider opereren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27500 & 5/6

Dank u.

Die zit nog niet in mijn satlink, en die vraagt de polariteit. H of V.

Dan kan ik alvast mijn satlink instellen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Horizontaal

Bedankt, die zat er toch in, maar 11747 ipv 11746.

Maakt dit iets uit?

Dan is alles klaar om de schotel uit te richten om de eerste beelden van joyne te ontvangen als mijn selfsat toereikend is voor die satelliet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net het volgende binnen via de mail  .....................

 

Geachte JOYNE partner,

 

Het harde werken door onze afdeling Techniek wordt vanmiddag en morgen beloond met de doorgifte van een aantal zenders van JOYNE op de satellietpositie 9 graden oost(9B)

 

Dit betekent dat wij uiterlijk vanaf morgen met de testuitzendingen van JOYNE gaan starten FTA via transponder 11746. Iedere dag zullen er een aantal zenders meer te zien zijn. De enige zenders die wij niet FTA door kunnen geven zijn sport en erotiek.

 

Wij hopen jullie hiermee alvast geïnformeerd te hebben en mochten jullie vragen of opmerkingen hebben, dan verneem ik deze graag.

 

Met vriendelijke groet,

With kind regards,

 

Johrit Schellingerhout

Sales & Marketing

Hier?

 

Vanmiddag en uiterlijk vanaf morgen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...